Ik heb 4 jaar van mijn toppony mogen genieten, maar helaas heb ik nu bijna de leeftijd bereikt waarop je niet meer op een pony mag starten.
Hier een klein paspoortje:
Sacha
D pony
13 jaar oud
samen hebben we het geschopt van niks (ik kwam van een shetlander), naar Z springen en M eventing.
Ik ben onwijs trots op wat we bereikt hebben, zelfs als ik weet dat er nóg meer in Sas zit

Hier een verslagje van ons laatste eventing seizoen:
We zijn begonnen met de Derby in Middenbeemster, We deden mee in het M, dit was voor het eerst. Tijdens het parcourslopen scheet ik echt in m'n broek bij het zien van al die sprongen, het was toch wel erg hoog

Toen kwam onze eerste officiële wedstrijd, Sgw Clusius Event! We maakten daar gelijk ons debuut in het M, dressuur ging voor ons heel erg goed, springen foutloos en in de cross 1 weigering, een beter debuut had ik me niet kunnen wensen!
Daarna reden we het regiokampioenschap in Heerjansdam ( het was toen ook nog eens mijn verjaardag

Hierna hebben we nog SGW Vlietanden gereden, hier werd geen M pony's verreden, maar omdat het zo'n mooie cross is en lekker dichtbij deden we mee in het L, wat resulteerde in weer een foutloze springronde en een foutloze cross

Als laatste hebben we nog een keer in Oudkarspel gereden tijdens SGW Dijkgatbos, hier hoopte ik ons laatste winstpunt voor het Z gereden, maar helaas was ik zelf niet in vorm omdat ik net weer (bijna ) beter was na een hele week ziek te zijn geweest. Desondanks heeft m'n pony het super gedaan en we hadden helaas 2 stops doordat ik er niet genoeg aan kon rijden.
Ik had ons seizoen graag af willen sluiten in Lisse, maar daar kwam helaas wat tussen en zo hadden we onze laatste eventing wedstrijd ineens al gereden. Ik had nooit durven dromen dat we zover zouden komen. We gaan nu nog even lekker genieten en binnenkort ga ik op zoek naar een nieuw baasje voor Sacha, die er hopelijk net zo veel plezier van gaat hebben en er net zoveel van gaat leren! Afscheid nemen is altijd moeilijk, maar ik weet zeker dat ik Sacha er geen plezier mee doe om haar uit de wedstrijdsport te halen en ze kan nog zoveel meer

Bedankt voor het lezen/ kijken!