[SGW-ITP] Halverwege het seizoen met Lucky
Maar ook de tweede helft van het seizoen was top. Ik heb genoten van mijn once in a lifetime paard
We hebben weer mooie crossen gereden, uitdagende hindernissen overwonnen en we zijn gewoon M startgerechtigd nu geworden. Ik ben zo trots op ons
Foto's zijn met dank aan eventingphoto, ODD fotografie, Joyce Kolfschoten fotografie, esveo fotografie en wim bussink
Na de pauze in ons seizoen begonnen we met de oefencross van Renswoude. Deze had ik nodig om scherpte toe te voegen

Nadat we Gorssel hadden afgezegd vanwege de bodem, gingen we verder in Neede. Hier liep ze foutloos rond en ondanks een extra rondje over de akkers omdat ze bang werd van het publiek, haalde ze hier de 5de prijs binnen

Daarna gingen we door naar Ysselsteyn. We gingen hier fantastisch rond totdat we net zo fantastisch over de lijn van het M in het water gingen. Dat mag niet als je L start

Vervolgens gingen we naar Diepenheim. Ook hier liep ze foutloos rond naar de 5de prijs

En we eindigen ons seizoen met de dikke cross van Barchem. Hier zijn we met 1 stop omdat ze wel het publiek maar niet de hindernis zag aan de finish

Op naar net zo een mooi 2018