Van elke cross heb ik ook een filmpje van mijn helmcamera, ik heb hierbij bewust het originele geluid erachter gelaten, omdat ik dat zelf altijd wel grappig vind om te horen

Sportnaam: Saffier
Geslacht: ruin
Geboortedatum: 18-09-2010
Stokmaat: 1,55m
Na een keer bij een oefenterrein geoefend te hebben, zijn we als eerste van start gegaan bij SGW Heino op 17 september. In de dressuur een hele nette score (204,5), in het springen één balkje en in de cross foutloos. Helaas wel een aantal tijdfouten, maar ook mooie stijlcijfers: 7,4 en 6,8. Daarmee een vierde prijs en 2 winstpunten rijker!

Foto gemaakt door Paard op de Foto.
Na Heino gingen we door naar Bollert Brons in Neede/Gelselaar op 23 september. Ook hier weer heel fijn gereden. 206,5 punten in de dressuur, in het springen weer één balkje, maar gelukkig in de cross wel foutloos en binnen de tijd. Voor stijl een 6,3 en een 8,5 en daarmee een zesde prijs!

Foto gemaakt door Victor Krijt.

Foto gemaakt door bokker Carnivoria.

Foto gemaakt door Appie Bosch Fotografie.
Op 8 oktober deden we mee aan Broekelo, geen officiële SGW, maar wel een superleuke cross en mooie oefengelegenheid! Bij Broekelo hebben we alle hoge hindernissen gesprongen zonder weigeringen. We zaten vier seconden van de optimale tijd af en hiermee wonnen we een mooie deken voor de eerste prijs.
Capcamera filmpje plaats ik bewust niet, omdat deze erg lang (16 minuten) duurt

Foto gemaakt door bokker ChristyT.
Het weekend na Broekelo gingen we weer van start bij een officiële SGW. Ditmaal SGW Diepenheim op 14 oktober 2017. Dit waren tevens de regiokampioenschappen van Overijssel. Net als elk jaar had ik weer pech (zelf geblesseerd, pony kreupel, gevallen in de bocht tussen H1 en H2

Gisteren, 28 oktober, hebben we onze laatste SGW voor dit najaar gereden. Ditmaal zijn we L gestart bij SGW Bathmen. De dressuur ging erg netjes, iets tegenvallende punten (186), maar het springen en de cross maakten het helemaal weer goed! Beiden foutloos en binnen de tijd. Ik was na het parcours verkennen behoorlijk zenuwachtig (voor mijn doen), waardoor ik ontzettend veel heb gepraat(/geschreeuwd) in de cross, kijk en geniet

Ik ben heel blij dat we iets hebben gevonden wat we beiden heel erg leuk vinden en we dus ook elke keer samen van kunnen genieten!
Bedankt voor het kijken!