leuk dat je mijn topic aanklikt!
vorig weekend heb ik meegedaan aan de oefencross op het Ronostrand in Roden. het was leuk om te doen, ondanks dat we niet alles hebben gesprongen. We deden de hoogte 60cm. Maar voor mij voelt dat al bijna als Z hahah!
Ik heb bewust 2 hindernissen overgeslagen. omdat ik vind dat het als ik het al te eng vind het voor mijn paard niet prettiger word..
Tuurlijk zijn er ontzettend veel verbeterpunten qua ontspanning, meegeven tijdens de sprong etc, maar ik ben allang blij dat we het hebben overleefd!!
Dankjewel alle geweldige fotograven voor de gave foto's.
We beginnen met de Go Pro video:
1. Eerst even inspringen

Van de eerste paar hindernissen zijn weinig foto's die moeten jullie maar bekijken met de video als jullie ze willen zien

2. hele fijne sprong deze, geen gek gedoe gewoon simpel haha

3. afsprong, ze kent het niet en was niet van plan het te gaan doen, dus hebben we uiteindelijk voor het alternatief gekozen!

4. als dressuurruiter vind ik dit een vreselijke foto maar ja het was wel hoe het was
ze was iniedergeval erg enthousiast.
5. de picknickbank.... als je me vorige week zou zeggen dat ik dit zou springen zou ik je echt uitgelachen hebben.. ik vond hem hoog, en eng... maar de manier waarop Ari naar de sprongen toe trok gaf me toch de zekerheid die ik hiervoor extra nodig was.

6. Door het water! (al ging het niet in 1x
)
7. En heeerlijke galopfoto of het strandje daar!!

8. De laatste hindernis, zonder twijvel erover!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om met ons mee te kijken naar deze super leuke cross!
Laat je een berichtje achter?
Maar ik vond het zo ontzettend gaaf om te doen en zo mooi om te voelen dat het vertrouwen gewoon groeide na de eerste 2 hindernissen (ik was al bang voor de 2e namelijk haha)
Leuk paard heb je!