Rijden mee in de klasse M paarden.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
FCSA schreef:kikkerdril4 schreef:Ik zit te twijfelen, het is voor mij erg ver en vorig jaar op het water gestrand omdat het toch een best donker gat was. Verder een erg mooie cross!
Heb je toevallig een foto/filmpje van het water? (Ik ben dit weekend in Lisse gestrand op het water om dezelfde reden..)
IrisDH schreef:Ik heb me wel opgegeven voor Hattem, maar ben aan het twijfelen.. Gorssel al niet gestart in verband met de nattigheid. Hoe is dit in Hattem? Het is nu alweer een poosje mooi weer geweest maar de komende dagen gaat het alweer regenen..
Ik start in principe L paarden
kikkerdril4 schreef:Van mezelf helaas niet.
Dit filmpje stond op youtube:
https://www.youtube.com/watch?v=wi72fBCoS_M rond 2.52 is de watercombinatie
FCSA schreef:kikkerdril4 schreef:Van mezelf helaas niet.
Dit filmpje stond op youtube:
https://www.youtube.com/watch?v=wi72fBCoS_M rond 2.52 is de watercombinatie
Thanks! Was dit L (met inloop, geen insprong)?
kikkerdril4 schreef:FCSA schreef:Snap ik! Misschien is Barchem/Bathmen/Rekken een optie?
Ja alles is echt mega ver voor mij haha vandaar dat ik nog twijfel om na Beesd uberhaupt nog 1 te starten aangezien ik niet ergens wil stranden terwijl ik het hele land door heb gereden
maximiliano schreef:Mijn paard stopt nooit op water, behalve in Barchem. Dat is in het L een diep donker gat met heeeeel veel publiek om en boven de waterbak (brug erboven) die raad ik dan dus echt af.
Vorig jaar was een stukje gras drassig, de rest echt heel goed. Vooral het bos is goed.
Maureen97 schreef:ik ook dit jaar in de B. Paard pakte Lisse zo goed op dat ik met deze cross wil aflsuiten. Hoop dat de bodem goed blijft (Dat is mijn grootste zorg).
Paard is nog redelijk onervaren maar eigenlijk overal heel erg makkelijk van te overtuigen en ontzettend dapper tot mijn verbazing. Hoor namelijk veel dat Hattem pittig is in de B? of moet ik daar niet teveel over nadenken?
maximiliano schreef:Maureen97 schreef:ik ook dit jaar in de B. Paard pakte Lisse zo goed op dat ik met deze cross wil aflsuiten. Hoop dat de bodem goed blijft (Dat is mijn grootste zorg).
Paard is nog redelijk onervaren maar eigenlijk overal heel erg makkelijk van te overtuigen en ontzettend dapper tot mijn verbazing. Hoor namelijk veel dat Hattem pittig is in de B? of moet ik daar niet teveel over nadenken?
Sowieso nooit teveel over na denken, maar Hattem is indd wel pittiger dan Lisse. Maar alsnog gewoon eerlijk gebouwd en een prachtige omgeving