Het seizoen startte in maart, daar reden we eventing Overpelt.
Door omstandigheden ( afgelaste wedstrijden, EK trainingen van mijn vriend, blessures,... ) heb ik geen enkele cross wedstrijd meer kunnen rijden tot dit weekend.
Het was een gloed nieuwe wedstrijd, en wat heeft de organisatie het top gedaan!
Dressuur was al heel vroeg. 8.55 maar Blits liep een nette proef! 46,5 strafpunten en een 11de plaats

En toen was het wachten tot 15.58 want dan pas mochten we gaan springen met 20 min later de cross.
Springen is heel lang slecht gegaan. Blits had pijn in zijn rug en sprong geen 30 cm meer. Na lang behandelen is hij terug inorde. Maar jumping blijft ons minste onderdeel. 2 balken uit de lepels. 1x ruiterfout, 1x beetje slordig van blits

En toen was het eindelijk tijd voor te crossen. Ik moest als 5de van start, hij liep als een speer! Overal oortjes naar voor, super leuk!
Ik heb van de eerste seconde tot de laatste genoten. Tijdens de cross werden we wel even gestopt omdat iemand gevallen was. De eerste x dat ik een rode vlag kreeg, dat was toch even gek!

Uiteindelijk zijn we nog 3de geworden! Er waren heel veel weigereingen en uitsluitingen in de cross.
Ik hoop op het einde van het seizoen nog enkele wedstrijden mee te pikken.