Ik heb 2x de tripalon van Laren gereden met mijn paard, maar verder nog geen crossen. Dus ben super benieuwd. Denk alleen dat ik misschien nog wel een rondje lager ga bijschrijven, heb nu alleen de hoge. Weet niet of hij kijkerig gaat zijn, dan heeft hij het een keer gezien.
er staan al een paar foto's op onze facebookpagina. binnenkort komen er nog weer een aantal bij. alleen moeten we even weer foto's maken van de hindernissen
Shelly21
Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-17 20:17
pros_zero schreef:
leuk paard sheily,
er staan al een paar foto's op onze facebookpagina. binnenkort komen er nog weer een aantal bij. alleen moeten we even weer foto's maken van de hindernissen
Ja ik ben benieuwd!
roosjenat
Geplaatst: 23-07-17 20:38
Ik ben benieuwd naar de hindernissen! Niet dat ik alles spring , ik ben meer een support . Ik vind springen dood eng maar soms een paar kleine hindernissen meenemen lukt nog wel haha.
Shelly ik kende je paard al van het B debuut topic maar hij is nog steeds enorm knap .
Zo rijden we normaal :
En dit zijn wij tijdens de crossen :
Mijn zus gaat trouwens op de witte pony op mijn profiel meedoen!
De hoogste sprongen vond ik best indrukwekkend toen ik er laatst naast stond Ik skip dit jaar helaas vanwege revalidatie peesblessure, jammer zo'n 'thuis wedstrijdje' missen :'(
pros_zero
Geplaatst: 26-07-17 21:21
@ Qimm, die naast de manege stonden worden nog deels in de grond gegraven
Laatst bijgewerkt door pros_zero op 26-07-17 21:23, in het totaal 1 keer bewerkt
Kun je als je het hoge rondje doet, ook over de lage gaan? Als je m evht wel hoog vind
pros_zero
Geplaatst: 26-07-17 21:24
Shelly21 schreef:
Kun je als je het hoge rondje doet, ook over de lage gaan? Als je m evht wel hoog vind
een aantal wel, maar er zijn er ook heel wat tussen die aangepast gaan worden, maar je kan er altijd om heen
pros_zero
Geplaatst: 26-07-17 21:30
Qimm schreef:
De hoogste sprongen vond ik best indrukwekkend toen ik er laatst naast stond Ik skip dit jaar helaas vanwege revalidatie peesblessure, jammer zo'n 'thuis wedstrijdje' missen :'(
mocht je er toch bij willen zijn, we zoeken nog hinderniscontroleurs
Ik ga ook! Doe gewoon lekker laag. Vind die hoge ook best hoog idd. Haha
Qimm
Geplaatst: 26-07-17 21:49
pros_zero schreef:
@ Qimm, die naast de manege stonden worden nog deels in de grond gegraven
Oh dat scheelt!
inkepink
Geplaatst: 30-07-17 16:38
ik start ook, kan t niet maken om de 'thuiscross' over te slaan natuurlijk, wordt voor de drumhorse die ik nu rijd zn eerste oefencross dus ben benieuwd. In de lessen bij horse and you doet ie het super, maar ja dan staat michiel in je nek te hijgen