Alles in de westernwereld heb ik van jou of samen met jou geleerd en wat ben ik je daar dankbaar voor.
Onze eerste wedstrijd in het L5, onderin zeeland, waar we gewoon met een paar lintjes naar huis gingen, de most promising award die we in het L4 uitgereikt kregen.
In het L3 zijn we naar Duitsland geweest en gingen er in Duitsland vandoor met de All Around Champion titel en twee eerste plaatsen.
In het L3 werden we op het NK ook nog eens Nederlands Kampioen, het jaar erop werden we in het L3 Reserve All Around Champion en behaalden we 3 high pointed titels.
Toen de overstap naar het L2, net een jaar geleden in Ermelo bij de DLW.
Ook hier werden we eerste in de pleasure, met het stangetje, waar ik zoo tegenop zag.
Op het Nederlands Kampioenschap dit jaar in de L2 pakte we 4 high pointed titels en samen ons eerste prijzengeld in de WEM Pleasure maar ook een derde plek, en daarmee brons in de showmanship.
En het laatste NK? Dat was voor ons een prachtige afsluiter van 5 jaar fanatiek wedstrijd rijden met de knappe Mea!
Mea, bedankt voor alle jaren, van vertrouwen, samen een band krijgen en voor alle gave wedstrijden, bekers, linten en medailles!

Dat gaat nu voor ons betekenen: nog steeds iedere dag veel plezier met Mea in de bak, op buitenritje, op het strand, meijendel, de veluwe en misschien ooit nog een onderdeeltje op een wedstrijd.

En natuurlijk een overzichtje van alle jaren en alle lintjes + wat bekers en medailles (alle bekers en medailles paste niet op de foto haha)

En dan nog wat foto's van mijn knappe dame, omdat het kan