[WN] Les bij wendy van osch

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

CaptainJS

Les bij wendy van osch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-17 13:35

Hoi ik wil graag een keer een les volgen bij wendy van osch in escharen

Weet iemand hier meer over en de prijs
Meer informatie mag ook via pb

Mvg Pearls14

xDenies

Re: Les bij wendy van osch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-17 13:40

Je kan toch gewoon emailen naar Wendy? Of een bericht via de pagina en dergelijke? Het is een ontzettend leuke vrouw, heel vriendelijk en geeft goed les. Gewoon de stoute schoenen aan trekken en direct contact op nemen met haar ;) Zij weet immers welke prijzen ze hanteert voor hoe en wat :D

MallyBelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-17 13:42

Je kunt de gewoon bellen voor een afspraak, ze bijt niet :P ze geeft bijna de hele dag door les dus je kunt altijd wel terrecht!

CaptainJS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-17 13:42

xDenies schreef:
Je kan toch gewoon emailen naar Wendy? Of een bericht via de pagina en dergelijke? Het is een ontzettend leuke vrouw, heel vriendelijk en geeft goed les. Gewoon de stoute schoenen aan trekken en direct contact op nemen met haar ;) Zij weet immers welke prijzen ze hanteert voor hoe en wat :D

Oke dan,je had haar al een mail verstuurd maar wil ook van andere mensen hun ervaringen weten

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-17 13:44

Neus maar rond op bokt ..die zijn tot zover ik weet allemaal positief ;)

MallyBelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-17 13:45

Pearls14 schreef:
xDenies schreef:

Oke dan,je had haar al een mail verstuurd maar wil ook van andere mensen hun ervaringen weten

Wat wil je precies weten, ik heb er stage gelopen, ze is super, ik heb er heeel veel geleerd, inmiddels een jaar geleden (oeff gaat snel). Ze is eerlijk en weet je goed te helpen! :D

CaptainJS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-17 13:46

Pearls14 schreef:
xDenies schreef:

Wat wil je precies weren, ik heb er stage gelopen, ze is super, ik heb er heeel veel geleerd, wat ik nog steeds gebruik en het inmiddels een jaar geleden (oeff gaat snel). Ze is eerlijk en weet je goed te helpen![/quote]

Ik zou graag willen weten of het handig is om een les te volgen als je slechtziend bent

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-17 13:48

Gewoon bellen. Dan krijg je echt eerder reactie en weet je meteen hoe of wat. Wendy loopt al heel lang mee in de western, dus heeft onwijs veel ervaring.
Ze geeft heel leuk les, is een tof wijf en heeft ook leuke lespaarden staan.
Als je twijfelt, ga je de eerste keer gewoon even langs en kijken, persoonlijk praten.

MallyBelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-17 13:51

Pearls14 schreef:
xDenies schreef:

Wat wil je precies weren, ik heb er stage gelopen, ze is super, ik heb er heeel veel geleerd, wat ik nog steeds gebruik en het inmiddels een jaar geleden (oeff gaat snel). Ze is eerlijk en weet je goed te helpen!

Ik zou graag willen weten of het handig is om een les te volgen als je slechtziend bent[/quote]

Ja dat kan zeker, je rijd op gevoel en als je het aangeeft, zal ze de eerste keer vast een beetje in de buurt blijven, doet ze bij kleine kindjes ook vaak. Als je het van te voren aangeeft zal ze een tijd stip kunnen noemen dat het niet zo druk is. Al rijd je vaak met iemand die daar paarden traint maar de lessers hebben voorrang.

Ik gok zo even dat eikeltje van stal word gehaalt voor je en daar kun je zelfs blind op wegrijden denk ik (tenminste als er niks veranderd is)! Wendy is echt heel aardig! Het was mijn beste paardenstage in mijn school periode!

CaptainJS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-17 13:54

Pearls14 schreef:
xDenies schreef:

Wat wil je precies weren, ik heb er stage gelopen, ze is super, ik heb er heeel veel geleerd, wat ik nog steeds gebruik en het inmiddels een jaar geleden (oeff gaat snel). Ze is eerlijk en weet je goed te helpen!

Ik zou graag willen weten of het handig is om een les te volgen als je slechtziend bent[/quote]

Ja dat kan zeker, je rijd op gevoel en als je het aangeeft, zal ze de eerste keer vast een beetje in de buurt blijven, doet ze bij kleine kindjes ook vaak. Als je het van te voren aangeeft zal ze een tijd stip kunnen noemen dat het niet zo druk is. Al rijd je vaak met iemand die daar paarden traint maar de lessers hebben voorrang.

Ik gok zo even dat eikeltje van stal word gehaalt voor je en daar kun je zelfs blind op wegrijden denk ik (tenminste als er niks veranderd is)! Wendy is echt heel aardig! Het was mijn beste paardenstage in mijn school periode![/quote]

Oke dankjewel

MissYvette4u

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 13:56

Effe bellen (of mailen), Wendy is een grote lieverd met bergen ervaring. Ze heeft een aantal leuke lespaarden staan die ze binnenstebuiten kent. Eikeltje staat er nog steeds, superknol!

Mijn ervaring met haar is alleen maar positief, ze is geduldig, eerlijk en open.
Ze heeft vroeger mijn vorig paard gereden, mijn huidig paard zadelmak gemaakt & ingereden en ik heb tegenwoordig 1x per maand les van haar.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 14:01

Ik ga mee met hierboven, pas nog een reining les gevolgd en idd Eikeltje liep ook mee!!
Wendy is echt super en staat voor veel open, dus gewoon es bellen of langsgaan!!

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 14:09

janouk
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 14:34

CaptainJS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-17 14:48

Bedankt allemaal voor de antwoorden ik ga binnenkort een les volgen bij haar

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 09:07

Wendy is een topvrouw. Les al jaren bij haar. Ze heeft ook twee van mijn paarden zadelmak gemaakt. Waarvan eentje absoluut niet de makkelijkste was.