Ik ga zondag b paarden maar geen idee of je veel moet lopen.
Als je kunt zou ik de fiets gewoon mee nemen. Kunt hem beter mee hebben en niet nodig dan anderssom
espelo
Geplaatst: 04-04-17 22:34
Ik ben er lang geleden geweest. Dit jaar weer voor t eerst. Volgens mij lag alles dichtbij elkaar...
Lappie_Lap
Geplaatst: 04-04-17 22:39
Vorige jaren lag start/finish cross, springen, DA en secretariaat bij elkaar (hoofdterrein). Parkeren en dressuur ietsje verder (denk: weiland/veld) maar goed te belopen. Ik weet niet of jullie bv bekend zijn met Norg? Daar is het parkeren verder weg van hoofdterrein.
Als het goed is start ik zaterdag B-pa (nr 85)
thaampjee
Geplaatst: 04-04-17 23:30
Ik doe ook mee zaterdag, klasse B. Jong paard mee, dus ga mooi voor de ervaring! Zie het meest op tegen de dressuurproef..
Ik ga vrijdagavond op de fiets verkennen met een vriendinnetje, die doet ook mee in de klasse B
Alles is altijd vrij dicht bij elkaar, in principe geen fiets nodig. Op de website van Westerbork staat de plattegrond, incl routes en foto's van de hindernissen. Ziet er weer goed uit! Alleen de waterbak al als hindernis 5, zullen waarschijnlijk aardig wat mensen een kort crossje rijden..
Anne_GTI
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten
Ik rijd zaterdag ook voor het eerst mee in de B paarden op zaterdag. Ik start mijn welsh cob en het is de eerste officiële SGW voor ons. Spannend maar wel zin in! Ik ga waarschijnlijk morgen verkennen.
De foto's op de website geven ook al een goed beeld van alle hindernissen.
espelo
Geplaatst: 06-04-17 07:48
Ik ben ool benieuwd naar de waterbak... spannend ! Ik hoop dat die van mij er in wil ...
maj0
Geplaatst: 06-04-17 09:36
Ik ga ook morgen verkennen. Zaterdag hele dag op stap en zondag dan wordt me te vroeg haha
Ziet er na uit dat we rond half 7 al vanaf stal weg moeten en dat op zondag