Na dit enkele keren gehad te hebben dacht ik: WHY NOT????
Dus aangemeld!
Gisteren was het dus zover, om 12.30u kregen we de uitleg waarna we zelf heerlijk aan de slag mochten op het trailpark.....
Hiervan wil ik wat foto's met jullie delen want ik ben meer dan ubertrots op mijn kleine zwarte parel! Ze deed alsof ze nooit iets anders gedaan had en alleen de dingen waar water bij betrokken was hebben we overgeslagen aangezien madam echt een gruwelijke hekel aan water heeft... We hebben wel besloten om dit tzt 1 op 1 (dus met alleen onze instructrice erbij) aan te gaan pakken

Ik kan heel veel vertellen maar laat het aan jullie over....
Eerst alles netjes aan de hand gedaan...... En zelfs de wiebelbrug en de wipwap waren geen enkel probleem!
Keien

Wipwap

Gordijn... deze was toch wel wat spannend maar ben trots dat ze het toch gedaan heeft!

Autobanden (hier heb ik finaal in n deuk gelegen want madam sprong er in 1e instantie gewoon overheen

Blok

Houten L vorm

Pallets trapje

Wiebelbrug

Tussen de boomstammen door

Hierna besloot ik te gaan zadelen om te kijken of we bepaalde dingen ook onder het zadel gedaan kregen.... No Problemo dacht Jill (wat heb ik toch ook n top paard!)

En nog n video met wat onderdelen erin:
Al met al hebben we een topdag gehad, het weer was super, de organisatie van de clinic was top en alles bij elkaar smaakt dit naar VEEL meer! Dus we gaan lekker genieten en trainen......
disclamer: Ik weet dat ik n heel vies paard heb, zo zwart als roet en absoluut NIET gepoetst.... en dat niet gepoetst meen ik letterlijk, heb namelijk alleen haar benen gepoetst zodat de bescherming om kon