Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
purny schreef:Klopt. Ik heb het ook nog even nagelezen. Maar mijn inbreng blijft. Hoeveel barrelraces zijn er wel goed gegaan voordat er een fout is afgelopen?
Anchee schreef:Ik zie een aantal reacties met dat ze niet in de arena zou zijn overleden, maar in het nieuwsbericht (en ook op andere plekken) lees ik: "Piper was de overwinning in de barrelrace nabij toen ze om een van de barrels stuurde en haar paard schrok. Het paard kwam overeind en viel achterover op de jonge amazone. "
Dus dat gebruiken om te zeggen dat de discussie nu niet relevant zou zijn verbaast me?
Daarnaast snap ik beide argumenten. Ja alle sporten zijn gevaarlijk en waar trek je de grens?
DubbelDun schreef:Vergeet niet dat barrelpaarden soms behoorlijk opgefokt zijn voordat ze mogen 'exploderen' in de snelheid die nodig is.
Het kan dus maar zo dat voorafgaand aan de race er iets gebeurd is waardoor dit paard omhoog gekomen is en als ze dan idd in de velcro zat is er geen ontkomen aan.
Het is om het even dat ze vast zat en onder het paard terecht kwam of zonder velcro er tijdens de turns afgevallen zou zijn en weet-ik-wat gebeurd zou zijn.
Het blijft een trieste samenloop van omstandigheden.