Fay is de bijna 7-jarige merrie van mijn zusje en mij, en een super veelzijdig paard! Mijn zusje brengt haar uit in het M-dressuur en ik in het M-springen en M-Samengesteld. Omdat dit de eerste cross van het seizoen was, en deze wedstrijd over het algemeen niet bekend staat als heel simpel, vond ik het wel zo fair om te beginnen met een rondje L.
Dit pakte goed uit! Na een fijn rondje dressuur reden we een foutloos springparcours en een superfijne foutloze cross. De cross wel een paar seconden buiten de tijd, maar dat vind ik totaal niet erg. Dit alles leverde ons een mooie zesde plek op! De cross liep echt van hindernis 1 tot aan de finish super. Fay had er duidelijk weer veel zin in en ging als een speer, ze gaat overal met haar oren naar voren op af en springt er vol vertrouwen overheen, heerlijk!! Het water vond ze vorig jaar nog wel een beetje spannend, niet raar als je ziet hoe je ineens een grote vlakte op komt rijden en ze een soort meer in moeten springen. Dit jaar was het echter totaal geen probleem en ging het zonder enige aarzeling. Wat een toppaard is dit toch voor ons, elke keer weer een feestje om op haar rond te mogen rijden!
Genieten jullie mee? Kijk ook even naar ons inmiddels beroemde oortjestv!! (Ik word zelfs op wedstrijd aan mijn stem herkend

Dank trouwens aan alle fotografen, er waren er echt heel veel! Wordt nog lastig kiezen welke foto's ik ga bestellen!

En de filmpjes,
springparcours:
En natuurlijk oortjestv!!