Afgelopen weekend zijn we twee dagen op wedstrijd geweest met Footworkdunitgreat oftewel Grace.
Grace gaat steeds beter in de reining, ik begin het langzamerhand ook een beetje te snappen nu
We scoorde bij de showtime charity reining in Grathem een 64 bij de beginners en een 66,5 bij de amateurs. En er was een superleuke fotograaf!
De dag daarna zouden we naar Woudenberg gaan voor de in hand trail en horsemanship (klasse L2) aangezien Grace wat minder energiek als normaal mee liep naar de paddock besloten haar wel mee te nemen (aangezien we ook een stal hadden) maar alleen de in hand trail te starten en de horsemanship te skippen.
Grace vond het ondertussen al weer geweldig en was helemaal happy en druk
Ze stak zo goed in dr vel dat we zelfs mijn andere paard (Mea, met >10 jaar trail ervaring) eruit liepen en een tweede plek behaalde!
De winst van de zondag met Grace en mijn andere paard Mea mag er ook wel weer zijn

De foto's zijn binnen, dus die show ik natuurlijk graag even met jullie!
Nu nog even nadenken welke ik ga bestellen
De zaterdag, reining show:
1. Stopje in de beginners (2 handen)

2. Stopje in de amateurs (1 hand)

3. Belonen, want ik was trots op dr

En de zondag, de in hand trail:
Met net gelakte hoefjes en heeeel veel staartjes & een matje
4. Een brug is doodeng, dus ik zet mn speknek er maar even op

5. Ohmy een brug...

6. Ook voor het hek geld dat dat allemaal wel spannend is hoor

7. Het vierkant hadden we één keer eerder thuis geoefend, en ze heeft netjes gedraaid zonder wat aan te raken, missie geslaagd

8. Even een onderonsje

9 & 10. En ze kan heel knap kijken..

11. Maar ook heel erg grappig xD

Ik hoop dat jullie met ons mee genoten hebben
De volgende wedstrijd is op 9 april 2017 in Aalsmeer bij stal Wennekers.
Grace gaat steeds beter in de reining, ik begin het langzamerhand ook een beetje te snappen nu

We scoorde bij de showtime charity reining in Grathem een 64 bij de beginners en een 66,5 bij de amateurs. En er was een superleuke fotograaf!

De dag daarna zouden we naar Woudenberg gaan voor de in hand trail en horsemanship (klasse L2) aangezien Grace wat minder energiek als normaal mee liep naar de paddock besloten haar wel mee te nemen (aangezien we ook een stal hadden) maar alleen de in hand trail te starten en de horsemanship te skippen.

Grace vond het ondertussen al weer geweldig en was helemaal happy en druk

Ze stak zo goed in dr vel dat we zelfs mijn andere paard (Mea, met >10 jaar trail ervaring) eruit liepen en een tweede plek behaalde!
De winst van de zondag met Grace en mijn andere paard Mea mag er ook wel weer zijn

De foto's zijn binnen, dus die show ik natuurlijk graag even met jullie!

Nu nog even nadenken welke ik ga bestellen

De zaterdag, reining show:
1. Stopje in de beginners (2 handen)

2. Stopje in de amateurs (1 hand)

3. Belonen, want ik was trots op dr

En de zondag, de in hand trail:
Met net gelakte hoefjes en heeeel veel staartjes & een matje

4. Een brug is doodeng, dus ik zet mn speknek er maar even op

5. Ohmy een brug...

6. Ook voor het hek geld dat dat allemaal wel spannend is hoor

7. Het vierkant hadden we één keer eerder thuis geoefend, en ze heeft netjes gedraaid zonder wat aan te raken, missie geslaagd

8. Even een onderonsje

9 & 10. En ze kan heel knap kijken..

11. Maar ook heel erg grappig xD

Ik hoop dat jullie met ons mee genoten hebben

De volgende wedstrijd is op 9 april 2017 in Aalsmeer bij stal Wennekers.