[WN] Paard verkopen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

LuckyReining

Paard verkopen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-17 07:59

Hallo allemaal,

Ik heb 1 januari een ongeluk gehad waardoor ik voor zeker een jaar niet kan rijden. Daarom heb ik besloten om mijn quarter merrie te verkopen. Ik heb niemand die haar voor langere tijd kan rijden en die haar voldoende aandacht in de week kan geven. Daarom denk ik dat dit het beste voor haar is.

Nu heb ik haar al op een paar Facebook pagina's gezet en op e-horses.com. Maar zijn er nog meer verkoop sites of Facebook pagina's die jullie mij aan kunnen raden om een Reining getrainde quarter merrie te koop aan te bieden?

( Ow ja de bokt markt staat ze ook al op)

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Re: Paard verkopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 08:00

Misschien via een trainer? Blijven ze toch gereden en wennen ze ook aan andere situaties.

LuckyReining

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-17 08:21

Nou ze is al behoorlijk gewent aan andere situaties want we zijn al vaker op show geweest enzo. Maar bij een trainer ben ik zo veel geld kwijt per maand,dat gaat nu even niet.mijn trainer is natuurlijk wel op de hoogte van alles en hij kijkt ook rond voor mij voor een koper.

Deeks93

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 08:28

Marktplaats, sporthorses, speurders
Weet niet of er op die sites ook vraag en aanbod is naar western? Let daar nooit zo op...

LuckyReining

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-17 08:37

Marktplaats daar wilde ik vandaag wel even een advertentie zetten. Speurders vind ik ook nog wel een optie inderdaad.
Sporthorses is echt alleen gericht op dressuur, springen en mennen. Daar staan echt vrijwel geen quarters op.

Hobbyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 22:30

Ze staat op de belangerijke sites, lijkt me eentje dat niet lang te koop zal staan.

LuckyReining

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-17 23:45

Ja ik heb haar vanavond ook op Marktplaats gezet dus ik hoop dat ik snel een juiste koper ga vinden.

Vind wel dat er veel mensen reageren, de hele avond vragen blijven stellen en daarna nooit meer wat laten horen. Eigenlijk willen ze het liefst dat je bij hen langs komt om haar te showen. (als ik dat kon doen dan ging ze niet weg ;) )