Wie gaan er nog meer naar maarsbergen? Het wordt onze 2e officiele outdoorcross en heb er superveel zin in! Wel spannend, staat het echt moeilijk gebouwd? Tips, tricks of foto's?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Aan foto's en filmpjes te zien is het inderdaad een mooi terrein! lovecortana schreef:Ik doe met twee paarden mee in de klasse B! Met het ene paard rijd ik dit weekend onze eerste cross in Chaam en wordt Maarsbergen dan de tweede cross. Met het andere paard heb ik vorig jaar ook al in Maarsbergen meegedaan! Toevallig vorige week meegedaan met de training van de derby die in Maarsbergen werd gehouden en dit ging met beide paarden echt top!
kikkerdril4 schreef:lovecortana schreef:Ik doe met twee paarden mee in de klasse B! Met het ene paard rijd ik dit weekend onze eerste cross in Chaam en wordt Maarsbergen dan de tweede cross. Met het andere paard heb ik vorig jaar ook al in Maarsbergen meegedaan! Toevallig vorige week meegedaan met de training van de derby die in Maarsbergen werd gehouden en dit ging met beide paarden echt top!
Benieuwd naar je andere paardje cortana, je witte herken ik altijd goed haha
. Wel iets minder herkenbaar dan de witte helaas haha