Ben al druk aan het sparen om het in september weer allemaal lekker uit te kunnen geven
. Zucht...was het maar september.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. 
Schloss NeuSchwanstein bv.
Maar zeker de moeite waard. Heb veel gezien en veel ge-shopt. Dus niet je bankrekeing vergeten te spekken van te voren!!!!! Ze hebben heeeeeeeeeeeeel veel leuke koopjes en hebbedingetjes 
janedoe schreef:Jee Cassidy, ga je volgende week de vlucht boeken? Wij gaan er maar 'gewoon' met de auto naar toe hoor. Maar misschien ben je met een vliegticket nog wel voordeliger uit. Ik ben trouwens van plan om daar heeel veeel te gaan kopen dus dat past dan vast niet allemaal in mijn koffer.
. Vlieg anders nooit, normaal zou hij dus komen te vervallen, want alleen geldig tot December 2004. Dus ik heb lekker een mazzeltje. 

vera"]
[quote="Cassidy schreef:Kaart voor de avondshow en Hotel zijn geregeld, de vlucht doe ik volgende week.

vera schreef:Naar munchen is idd slim!
Ik heb net even snel gekeken en een ticket is ongeveer 150 euro dus dat is nog best te doen......goedkoper dan autorijden bijna....
Maar ik ga het zeker ook proberen!