Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

......
maar ik begrijp wel dat ze het een beetje onvertrouwd vind om haar merrie bij iemand die ze niet kent achter te laten en die dan ook moet bevallen. natuurlijk ben je heel betrouwbaar
maar dat weet zij niet en misschien wilz e nu het veulen wel houden
dat het hele leuke paarden kunnen worden. Ik heb er zelf op gereden. Niets mis mee!
. De laatste contacten tussen staleigenaar en die mevrouw liep ook niet zo soepel, ze wilde de merrie de zware bevalling besparen en eiste dat ík (he, mijn hengst was niet ontsnapt, het was háár merrie die dwars door de hekken naar de ruinen/ hengsteweide ging) een keizersnede bij de merrie zou laten uitvoeren. Ook die levensgevaarlijke medische ingreep heb ik geweigerd........
. Ook had ik haar merrie en mijn merrie dan samen met de veulens lekker in de weide kunnen zetten, hebben de veulens beiden een speelmakkertje. De merries zijn ook beiden in april uitgerekend en ze konden het op de stal ook altijd al prima samen vinden.
.
Francis schreef:leuk speeltje voor de jongens!
luxx schreef:bij 'rassenpraat' in 'kruisingen' verteld 'ineke2' over haar kruising ijslanderxwelsh arabier
is wel iets anders natuurlijk, maar misschien geeft het een idee.
ze heeft foto's in haar profiel staan, echt een poepie is het!
ik hoop dat je gauw iets hoort...
heb je nou al een oproepje op icelandic-horses geplaatst [laten plaatsen]?
.