Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik ben in 2007 voor de lol een keer gestart en blijven plakken. Ben daardoor op een hoop plekken geweest waar ik anders niet was gekomen
en een hoop vrienden erbij.
en dan bij voorkeur overal verspreid door het land. Maar helaas is niet iedereen zo gek om een wedstrijd te organiseren

Bij een aantal hindernissen kan je de wijze van rijden meenemen in je cijfer. Verder wordt over het algemeen ook gevraagd aan de juryleden om ongewenst gedrag tegenover het paard te noteren of als het echt erg wordt, te melden. Een enkele melding kan je nog zien als een uitzondering, maar als er meer juryleden zijn die het constateren, kan je de ruiter er op aanspreken. En dat wordt ook echt wel gedaan
Aangezien ik het leuk vind om lange buitenritten te maken, vond ik alleen de PTV erg kort (2 a 3 km), maar de oefeningen zijn heel erg leuk.
Ik kom binnenkort nog een keer in Vinkega daarvoor.
Je bent op elkaar toegewezen. Het is eigenlijk een beetje ponykamp
WendyBZ schreef:Een keer een training met kaartlezen volgenIk kom binnenkort nog een keer in Vinkega daarvoor.
Ik vind het juist leuk om een heel weekend weg te zijn met paardJe bent op elkaar toegewezen. Het is eigenlijk een beetje ponykamp
vinkega en hoogersmilde zijn bij mij in de buurt
ik maak met met mijn paard niet zo druk om de PTV maar de andere onderdelen zijn nog nieuw voor ons
Kan zeker, zie pb