Even een korte introductie:
Ik ben een 26 jarige getrouwde mama die gek is op buiten zijn en paarden. Vroeger wilde ik liever uitmesten dan rijden, maar paps schreef me toch in voor les want zuslief wilde wel rijden. Helaas voor hem houd ik nog steeds meer van zorgen en ben ik ook een echte perfectionist. Maar, buitenrijden is toch ook echt wel heeeeeel erg fijn

Goed. Ik woon met mijn man en dochter op een Engels eiland, een echt paardeneiland. Overal zijn paarden en het hele jaar door wedstrijden, binnen en buiten. Springen, cross, dressuur en zelfs TREC. Zelf heb ik sinds een paar maanden ook weer een paard. Mijn doel: het eiland te paard ontdekken. Het eiland ligt tussen Schotland en Ierland in, trouwens, en het is zo mooi...
Nu is mijn droom dus om Endurance te starten met mijn nu 7 jarige Engels Volbloed ruin. Hij zal het geweldig vinden! Maar.
Op dit eiland bestaat Endurance niet!!!!!
En hier wil ik graag verandering in brengen

Als ex-ondernemer in de retail (kop-staart bedrijf verkocht vanwege emigratie) houd ik van organiseren en de baas zijn

Enige minpunt: ik heb nog nooit meegedaan met een endurance wedstrijd en ook nog nooit eentje gezien...
Wel volg ik verschillende endurance koppels en bedrijven op social media en iedere keer raak ik enthousiaster. Ik vraag veel en lees veel.
Ook niet onbelangrijk: manlief is vanwege werk vaak in het buitenland en dan sta ik er alleen voor. Een eigen bedrijf is in dit geval ideaal want ik kan in de avonduren dan lekker aan de gang! En vanaf volgend jaar gaat onze dochter naar de basisschool en het plan is dan ook dat ik weer ga werken (kan niet wachten, ik ben geen huismama type

Ik zie het helemaal zitten. Maar ik kan best wat hulp gebruiken

(Ik wil proberen om in de zomer van 2018 de eerste wedstrijd te openen).
Hoor graag van jullie!!