Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bonnelover schreef:Dochter doet dit jaar ook weer mee, vorig jaar was 1e keer. Gisteren heeft ze in Helvoirt gekeken en snapt nude puntenregistratie.
Wat ik me afvroeg is dit een kampioenschap voor heel het noorden of per provincie. En is er dan ook afvaardiging naar de Hippiade?
Sim schreef:Er is geen Hippiade voor de SGW. Wel een jaarlijks NK vanaf de klasse L paarden.
Het NK is al geweest.
Puntentelling in een wedstrijd dressuur bedoel je? Hoe het zit met de percentages?
Tody schreef:Sim schreef:Er is geen Hippiade voor de SGW. Wel een jaarlijks NK vanaf de klasse L paarden.
Het NK is al geweest.
Puntentelling in een wedstrijd dressuur bedoel je? Hoe het zit met de percentages?
Het KNHS kampioenschap paarden klasse M en Z is nog niet geweest, is verplaatst naar 28 en 29 oktober in Bathmen.Pony's zijn een week eerder in Barchem.
Bonnelover schreef:Maar als ik kijk dan kun je dus bij de pony's noordelijk kampioen worden, rijden cath D/E in 1 ring. En bij de paarden rijd je dus Fries, Drents of Gronings kampioen, rijden nl in diverse ringen.
Er is is geen Nederlands (Hippiade) voor de klasse B paarden en pony's?
Sorry, benniet zo thuis in de SGW.
Ibalia schreef:Bonnelover schreef:Maar als ik kijk dan kun je dus bij de pony's noordelijk kampioen worden, rijden cath D/E in 1 ring. En bij de paarden rijd je dus Fries, Drents of Gronings kampioen, rijden nl in diverse ringen.
Er is is geen Nederlands (Hippiade) voor de klasse B paarden en pony's?
Sorry, benniet zo thuis in de SGW.
Klopt helemaal.