Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Toydoll schreef:Inderdaad, ik zou het niet voldoende veilig vinden, en dat dan niet vanwege 'op hol' (dan houdt niets of niemand het paard) maar meer om het dier te pakken mocht hij los komen te lopen en de eigenaar/berijder er niet bij is.
dynara schreef:Toydoll schreef:Inderdaad, ik zou het niet voldoende veilig vinden, en dat dan niet vanwege 'op hol' (dan houdt niets of niemand het paard) maar meer om het dier te pakken mocht hij los komen te lopen en de eigenaar/berijder er niet bij is.
Dat van het vangen zou ik me er nog in kunnen vinden.
Maar dat op hol slaan, niemand op deze wereld zou een paard kunnen remmen als het echt op hol zou slaan. Al heb je 10 bitten in bijwijze van spreken, paard dat op hol slaat remt niemand af.
Je voelt het zelf aan als het verandwoordelijk is met een neckrope te rijden, ik vind dat je dan niet persee onverantwoordelijker bezig bent
dynara schreef:als je de neckrope boven aan de hals legt kun je het hoofd van het paard ook omtrekken.
Ik denk dat het meer tussen onze eigen oren zit dat je met iets om het hoofd 'meer' controle heb dan iets om de hals.
Geryon schreef:dynara schreef:als je de neckrope boven aan de hals legt kun je het hoofd van het paard ook omtrekken.
Ik denk dat het meer tussen onze eigen oren zit dat je met iets om het hoofd 'meer' controle heb dan iets om de hals.
Nee dat kan écht niet als ze echt willen gaan rennen. Terwijl je ze dan wel vaak op één teugel (vooral met bit) om kan trekken.