Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Thats_Me schreef:Blijf je bokt vragen welke wij het mooist vinden? Je zult toch moeten passen en kijken wat er bij jou het beste past. Dat kan namelijk per paar verschillen. De ene zit wel fijn en de ander niet ondanks dat het dezelfde maat en model is. Heeft oa met het leer te maken.
Mirry96 schreef:Soez schreef:Nr 2!
Ik vind ze overigens verschrikkelijk zitten
Heb jij de fatbaby's dan of deze variant want ik geloof dat variant nummer twee geen fatbaby's zijn (ze hebben geen rubberen zool)
Vjestagirl schreef:Nummer 2!
Offtopic: De site waar je op kijkt heeft geen thuiswinkelwaarborg. Hoeft niet alles te zeggen, maar misschien wel iets om even mee uit te kijken.
Ik vind het vooral raar dat ze tuinonderhoudalmere heten, maar dat ze allerhande schoenen verkopen, niet alleen dingen die je buiten zou dragen. Het heeft ook geen enkele recensie op de voorpagina staan
Warboel schreef:Houd er rekening mee dat die 1e niet zo geschikt is om te rijden ivm de zool. Vind de 2e het leukst overigenszou ze gewoon lekker bestellen bij een legitieme westernshop. Anders maak je er een gezellig dagje Arthurs van in de vakantie ofzo? Is hartstikke leuk daar.