Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
CalvinenGino schreef:Ik wil er de klasse M starten.
Niet voor het NK dus :p gezien die in oktober pas plaats vind.
Iemand een idee welke dag deze gereden zal worden? We hebben namelijk hier in Limburg de Reguliere Kampioenschappen dat weekend.
M_Vainqueur schreef:CalvinenGino schreef:Ik wil er de klasse M starten.
Niet voor het NK dus :p gezien die in oktober pas plaats vind.
Iemand een idee welke dag deze gereden zal worden? We hebben namelijk hier in Limburg de Reguliere Kampioenschappen dat weekend.
Op vrijdag dressuur en zaterdag springen en crossen zoals de reactie op mijn facebook bericht doen aangeven.
Sannnn schreef:Gok dat de klasse L voor het NK zo is als voor vlietland.Misschien is er uitvaller door vakantie ofzo en kan je zo alsnog mee doen nu t in Vlietland niet door gegaan is..
Maar volgens mij kan je alleen aan het NK in de klasse L mee doen als je geselecteert bent via je regio toch? Maar dat weet je regio vast beter.![]()
Anders heb je altijd nog de open klasse L!
maximiliano schreef:Sannnn schreef:Gok dat de klasse L voor het NK zo is als voor vlietland.Misschien is er uitvaller door vakantie ofzo en kan je zo alsnog mee doen nu t in Vlietland niet door gegaan is..
Maar volgens mij kan je alleen aan het NK in de klasse L mee doen als je geselecteert bent via je regio toch? Maar dat weet je regio vast beter.![]()
Anders heb je altijd nog de open klasse L!
Waren 8 plekken voor het NK waarvan 6 voor het equipe. Ik zie het wel!