Nog even alles op een rijtje:
Zaterdag 31 januari, Stal de Eik, Oude Diepenveenseweg in Holten, van 18 tot 20 uur. Deelname kost 5 Euro per combinatie voor de bakhuur. Kijken is uiteraard gratis. (Ook kijkers kunnen even een PB sturen om een routebeschrijving te ontvangen)
De bak (binnenbak, 20x40) is NIET geschikt of bestemd voor slidingstops.
Er is geen trainer bij aanwezig, we trainen SAMEN.
Deze eerste keer is er geen thema, maar gaan we lekker kennismaken, samen rijden, kijken waar wensen/problemen liggen etc.
In de kantine liggen interesse/evaluatieformulieren, waarop je je mening over de avond kwijtkunt en wensen voor de toekomst aan kunt geven.
Ik heb GEEN leenpaarden tot m'n beschikking (= Engelse manege)
De bar is niet open, dus consumpties komen uit de automaten. Neem dus muntgeld mee. Koffie/thee/choco/capucchino = 0.70 Euro, gepast in de automaat gooien. Fris/koek/snoep/chips in andere automaat, hoeft niet gepast maar wel alleen muntgeld.
De kantine is uiteraard open en de verwarming staat aan, dus daar kunnen we lekker even bijkomen/opwarmen/nakletsen.
Er zijn geen boxen beschikbaar, dus indien niet in de bak aan het werk, zullen de paarden op de trailer moeten. We kunnen ongeveer 4 trailers op de binnenplaats kwijt, evt. de rest langs de weg parkeren.
DEELNEMERS VAN BOKT:
Jeanette met Seven *
Anya met B'elanna *
Tari met ?
Simpley met Mick
Henla met Jodie
Dinopino met ? (Dino/Farouk?)
Dick met Leonardo
Sonja met Milena
En dan zijn er nog een stalgenoot van mij die meedoet met haar Fjord en een instructrice van onze stal (Engels) die ook western leert rijden met een Haf.
* Seven en B'elanna worden door mij opgehaald met de veewagen, mits deze rijklaar uit de keuring komt. Moet nl. een paar dagen voor de training voor z'n APK weg. Indien geen vervoer, dan zullen Anya en Jeanette tribuneridderen en waarschijnlijk hun kunsten nog wel met Mileen vertonen, toch?

GRAAG EVEN JULLIE BEVESTIGING NAAR MIJN PB BOX, zodat ik niet ineens die avond met maar 3 paarden zit oid
Tot de 31e!