[SGW] Bodyprotector - goede winkel omgeving noord-limburg

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Thats_Me

Bodyprotector - goede winkel omgeving noord-limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-16 22:05

Inmiddels rij ik ruim een jaar met mijn usg bodyprotector. Deze heb ik laten aanmeten tijdens de equitana. Heb er al veel,plezier van gehad. Echter zit hij sinds een paar weken niet meer helemaal fijn. Ik ben het afgelopen jaar ook erg aan mijzelf aan het werken dus kan goed dat mijn bodyprotector niet meer bij mij past.

Nu dus het dilemma, waar kan ik in noord-limburg of eventueel net over de grens in Duitsland mijn bodyprotector laten controleren op pasvorm en eventueel een nieuwe laten aanmeten? Ik wil graag veilig rijden zonder dat mijn bodyprotector in de weg zit met rijden. Heeft iemand tips?

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 22:23

The eventingshop zit in limburg en komt ook op veel crosswedstrijden hier in de buurt. Zij hebben meerdere bodyprotectors en helpen je ook om te kijken of hij goed past. Zou vantevoren wel even mailen om te checken dat ze jouw maat mee hebben om te passen.

Ik ben zelf overgestapt van een stijve USG naar een how´s racesafe, heel fijn ding.

Horsy83

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 23:10

The eventing shop. Suzanne bouten is Deskundig en zeker niet te vergelijken met een gemiddelde ruiterwinkel.

Airowear heb ik erg fijn te verstellen komt ook van deze shop.