?Dit word de eerste x hulsberg voor mij. Iemand enig idee of het een mooi parcours is?
Zelf start ik ook in de B klasse paarden! Hopelijk komen we een goed rondje door
! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
?
! Sharonvd schreef:@kikkerdril4 Staat die video van de drone op YouTube? Lijkt me erg gaaf om deze te bekijken!
SusanH schreef:Zegt ook niet alles hoor, veel parcoursbouwers maken het jaar erop een heel ander rondje en/of plaatsen heel andere hindernissen. Het is iig geen vervanging voor parcours lopen.
kikkerdril4 schreef:Sharonvd schreef:@kikkerdril4 Staat die video van de drone op YouTube? Lijkt me erg gaaf om deze te bekijken!
Ja!![]()
Hierbij het linkje
https://www.youtube.com/watch?v=EcMbXW34bfE
Maar als ik me niet op tijd afmeld mag ik alsnog 30 euro betalen en omschrijven naar de B gaat niet meer, dus ik zit een beetje met mijn handen in het haar want zou het heel erg jammer vinden als ik nog een wedstrijd moet schrappen kikkerdril4 schreef:Ik moet even kijken of ik nog mee kan doen... Had gehoopt nog 2 wedstrijden B te kunnen rijden maar gister is Renswoude niet door gegaan dus nu heb ik alleen Castenray nog en die zou ik dan per se foutloos moeten rijden om Hulsberg L te startenMaar als ik me niet op tijd afmeld mag ik alsnog 30 euro betalen en omschrijven naar de B gaat niet meer, dus ik zit een beetje met mijn handen in het haar want zou het heel erg jammer vinden als ik nog een wedstrijd moet schrappen
kikkerdril4 schreef:Ja heb het gevraagd maar er staan helaas al 17 mensen op de wachtlijst dus daar kom ik niet meer tussen...
Dat is balen ja dan snap ik dat je daar niet heen zou gaan, Renswoude is voor mij een uur dus is nog te doen en op zich gaat het wel goed maar een foutje kan altijd gebeuren natuurlijk
Sharonvd schreef:kikkerdril4 schreef:Ja heb het gevraagd maar er staan helaas al 17 mensen op de wachtlijst dus daar kom ik niet meer tussen...
Dat is balen ja dan snap ik dat je daar niet heen zou gaan, Renswoude is voor mij een uur dus is nog te doen en op zich gaat het wel goed maar een foutje kan altijd gebeuren natuurlijk
Haha dat klopt maar mijn paard blijft stug bij elke wedstrijd met haar voetjes in het zand
kikkerdril4 schreef:Ja die van mij loopt in de training vol overgave het water in, op wedstrijd heeft ze even aanmoediging nodig. Maar in Etten-leur de insprong genomen en na even kijken ging ze er toch voor dus we gaan helemaal de goede kant op
Sharonvd schreef:kikkerdril4 schreef:Ja die van mij loopt in de training vol overgave het water in, op wedstrijd heeft ze even aanmoediging nodig. Maar in Etten-leur de insprong genomen en na even kijken ging ze er toch voor dus we gaan helemaal de goede kant op
Nou ze liep eerst steeds beter erin. Tot ik haar overviel met de waterbak/meer in nuenen..
ik had ook de organisatie van castenray gemaild of je daar zo een keer de waterbak kon oefenen. Tot op heden nog geen reactie.. Maar we gaan gewoon weer een paar keer naar ysselstein!
madelene schreef:Ik ben er hopelijk ook bij, voor mij een thuiswedstrijd. Ik ga in de M meedoen.
Het is een prachtig parcours, mooi afgewerkt en vanaf een bepaald punt kun je bijna alle hindernissen zien. Maar wel heuvelachtig! Je gaat een paar keer op en neer, waarbij 1x stijl omlaag.