Ik ben op zoek naar de quarter hengst (of nu ruin) Dakota Keen Command. Hij is geboren op 15-05-2006 in Haaksbergen en ik heb hem verkocht in november 2009. Hij was toen nog niet ingereden Hij is een sorrel/chestnut en heeft een kleine witte sneb boven zijn neusgaten. Ook heeft hij rechtsachter een wit voetje en een beetje wit op zijn linker achterbeen.
Zijn vader is FW Keen Cadet en zijn moeder Cindy R. Alta
Hij is verkocht aan Hans van Horne in het zuiden van het land en die heeft hem weer doorverkocht.
Dat is dom van de huidige eigenaar. Mocht het dier nog hengst zijn dan kunnen veulens niet geregistreerd worden en op wedstrijd loop je ook tegen problemen aan. Dus beide zal er bij de AQHA wel niet mee gedaan worden (starten en dekken).
Mareeq
Geplaatst: 01-12-16 23:18
Hey! Ik ken de vorige eigenaar van Dakota. Een super leuk paard! Hij is geruind op 6-jarige leeftijd.
Dakota is weer verkocht, maar misschien dat zij weet waar hij nu is.
stuur me een prive berichtje dan kan ik je in contact brengen.
Groetjes,
Marieke
Hobbyhorse
Geplaatst: 02-12-16 17:06
Uit nieuwsgierigheid, welke problemen geeft dat precies op wedstrijden als de eigenaar op het papier niet klopt ?
Dan kan de nieuwe eigenaar alleen 'open' starten als 'op een paard van een ander'. Veelal is dat een klasse met trainers en de meer gevorderde ruiters. Hij kan dus nooit Amateur of Jeugd starten.