Tijdens de les gaat het echt super, maar als ik zelf wat aan het prutsen bent heeft ze regelmatig een dikke middelhoef naar me opgestoken
.. Helaas heeft ze vlak nadat ik haar gekocht had een paar weken stil gestaan, vanwege een verzwikte kogel.. Maar dat is gelukkig weer helemaal goed gekomen..
Waarschijnlijk dat ik in een volgend topic er wat minder als ingepakte ijsbeer uitzie
.. En sinds ik haar heb ben ik ca 10kg afgevallen (moet er nog 5), dus ik kan mezelf ook wat beter hebben op foto's
..1)

2)

3)

4)

5)

6) Mijn favoriet

7) Met inbuigen heeft ze moeite, maar we zijn op de goede weg.. Sinds ze los is gemaakt door Minneke van Duijn gaat het al een stuk beter

8)

9) Mevrouw wilde haar oren niet naar voren doen, nou dan helpen we haar toch een handje

10)

11)

12)

13)

14)

15)

Zoals je hebt kunnen zien, kijkt Lapacho bijna bij elke foto naar de camera.. Ik heb eigenlijk bijna geen foto's van haar dat ze niet in de camera kijkt..
Oh ja, commentaar leveren mag.. Maar ik wil geen gezeur over het niet dragen van een cap!! Dan ga je maar op je handen zitten of je klikt dit topic maar weg..

.
Dat ik fotogeniek ben of dat ik weet dat Lapacho fotogeniek is..