Ik ben al enige tijd opzoek (met meerdere personen☺️) naar iemand of een bedrijf dat westernlessen (beginners Western, ervaren op Engels gebied) verzorgd. Helaas is zo ongeveer alles dat we kunnen vinden, minstens een uur bij ons vandaan.
Misschien dat hier personen zijn, die iets hier in de buurt weten. Alblasserwaard(buurt van Gorinchem)
In de buurt van Gorinchem zit niet veel, Dichtst bijzijnde is Kings Crossing in Velddriel denk ik. Of omhoog naar Zeist, Woudenberg. Wat zoek je precies? Groepsles of priveles of training van je paard?
Ik zal duidelijker proberen te zijn. Ik rij nu ong. 6 jaar paard (Engelse methode) waarvan 2 jaar echt lessen. Al die tijd kriebelt Western, vind het een leuke manier van rijden. Daardoor ben ik stiekem aan het kijken of er hier in de buurt westernlessen te volgens zijn, zonder eigen paard! Helaas blijkt dat hier in de buurt niet mee te vallen. Vandaar mijn vraag.
Persoonlijk zou ik echt graag Western willen leren rijden. Als de mogelijkheid er is, zijn er nog 3 personen die zich er graag in willen verdiepen.
20513
Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-15 23:55
cissy schreef:
In de buurt van Gorinchem zit niet veel, Dichtst bijzijnde is Kings Crossing in Velddriel denk ik. Of omhoog naar Zeist, Woudenberg. Wat zoek je precies? Groepsles of priveles of training van je paard?
Hebben jullie een binnenbak tot je beschikking? Kan wel een keer met paard en al naar je toe komen, onze bak is momenteel zwembad en ik mag niet bij ons op stal lesgeven aan buitenstaanders.