Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hoewel mijn paard een nogal heet en rillerig ding is, heeft hij daar eigenlijk nooit raar op gereageerd.
Anoniem schreef:Wat jammer dat hier (nog) geen reacties op zijn. Tips heb ik niet, maar ik vind het ontzettend leuk dat je weer wil gaan rijden!
Watvoor prothese heb je als ik vragen mag?

Fish_n_Chips schreef:Eline91, weet jij of jouw bijrijder haar eigen knie nog had, of dat ze een protheseknie had?
Op het einde ben ik een aantal keer mee geweest om te kunnen inschatten of mijn paard geschikt zou zijn voor haar.
Mijn bijrijder heeft vorige week op mijn eigen zadel gereden en daarmee kon ze veel minder makkelijk uit de voeten. Ook had ze het gevoel dat de prothese sneller ging schuren. Fish_n_Chips schreef:Dank jullie wel. Nee, ik heb (nog) niet gereden. Ik ben heel erg aan het twijfelen - ik vind het namelijk best wel eng. En ik ga steeds meer twijfels krijgen waarvan ik niet weet of ze oprecht gegrond zijn, of dat ik ze als uitvluchten gebruik. Zowel bij het rijden zelf (je gaat toch maar op een dier zitten en die moet dan maar doen wat jij wilt.. klinkt niet helemaal 'eerlijk') als bij de plaats van rijden in mijn leven (ik heb eigenlijk al genoeg te doen, en ik wil ook nog eens zelfverdedigingslessen gaan volgen, wat ook weer tijd vreet, die ik eigenlijk niet heb.. en ik kan misschien ook beter sparen voor 'later' dan geld uitgeven aan paardrijles).
Ik heb wel op een paar sites gekeken van maneges en er zat er eentje bij die me wel wat lijkt.
Maar ik blijf dus nog even in de nadenk- en uitzoekstand.