dit keer niet een spr-itp, maar sgw-itp!Een vriendin wees mij op een beginners crossles in Hattem. Ik heb me direct opgegeven, en zo gezegd zo gedaan

Misschien dat sommigen ons kennen uit voorgaande topics. Deze mensen weten dan ook al dat Donn een geval apart is en onwijs bang is/was op de sprong. Zo ook vandaag, hij is veel gestopt, maar niet vaker dan 2 keer voor een sprong. Enkele hindernissen sprong hij wel in éen keer. En het klinkt raar, maar zo ben ik dik tevreden!
1.De eerste hindernis, een laag boomstammetje. Maar Donn vond het wel heeeel raar, dus het was natuurlijk nodig om zijn neus naar beneden te doen om even goed te kijken ipv naar voren!

2.Paard was erg geschrokken van de eerste sprong
keer daarna vloog hij er overheen, hier geen foto van (helaas) maar de neerkomst zegt genoeg! (Die achterhand!)
3.Langzaam aan werd deze sprong minder eng, maar naar onder kijken bleef toch wel echt nodig

4.Zijn mooie koppie tussendoor

5.En op naar de volgende hindernissen, toch ook wel héél eng.

6.Zo jammer dat hij zijn benen niet helemaal intrekt

7.En mijn favoriete sprong, hier sprong hij ook erg fijn overheen!

8.Idem.

9.De tonnetjes, eigenlijk half zo hoog als de rechtopstaande, maar Donnie vond van niet

10.Éen van mijn favoriete foto's; de muur!

11.De smalle boomstam, blij paard

12.En de laatste sprong, en ook de engste natuurlijk! De gevreesde waterbak
hij dacht dat hij groter was ja 

Ik heb een hele leuke les gehad, en ik hoop dat hij hierdoor meer vertrouwen heeft gekregen/zal krijgen voor 'normale' hindernissen. Het is iig voor herhaling vatbaar!
Rijtechnisch commentaar mag, maar hou het lief. Een reactie vinden we altijd leuk!

Groetjes Lisa