Mr T (of gewoon T) is nu ruim 5.5 jaar oud, dus hij komt (denkt de tandarts) uit ongeveer maart 2010. Toevallig heb ik ook, na 3 maanden zonder, sinds donderdag weer een zadel! Dus even vieren met een topic!
T heeft wel een verleden met verwaarlozing, pech en ziektes. Hij is geboren bij een fokker in Ierland die hem op een veld had gedumpt met wat andere veulens. Hij had dus niet echt manieren en ook nooit contact gehad met mensen. Toen ik hem had gekocht was hij verhuisd naar een andere ranch in Ierland waar ik regelmatig kwam. Ik zal je de rest van geschiedenis besparen, maar ik ben blij dat hij hier is, er nog is (heftige zandkoliek
) en dat het nu super goed met hem gaat. Ik krijg nu ook les, en de winter gaan we lekker door trainen om straks in de zomer 2016 te starten met wedstrijd
Hierbij dan de foto's:1. de T op zijn neus waar die naar vernoemt is

2. Augustus 2011, als kleine 1-jarige

3. juni 2012, begint een echte man te worden!

4. Zomer 2012, langzaam starten met wennen aan zadel, meer niet

5. Zomer 2013, grondwerk met zadel

6. Einde zomer 2013, zelf rijden in de bak. Ik weet het, geen cap. Op die ranch hadden ze die niet nauwelijks, en werd ook nooit over gepraat. Geloof me, hoe braaf hij ook is: ik rij nu altijd met cap!

7. 2013, lol met je knol

8. herfst 2014, heerlijk samen door de Veluwe nu hij in Nederland staat!

9. winter 2014, lekker door de bossen crossen

10. winter 2014, kerstpret

11. januari 2015, moeder mee!

12. mei 2015, lekker trainen

13. September 2015, ook af en toe met barebackpad!

14. Oktober 2015, Femke van Bokt kwam langs voor wat foto's met zijn nieuwe outfit

15. Oktober 2015, ook van Femke, samen in de bossen vlakbij waar hij nu al meer dan een half jaar staat