Ondanks de hitte toch momenten met kippenvel!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Michelle_S

Ondanks de hitte toch momenten met kippenvel!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-15 20:54

Hallo allemaal,

Ook ff een verslagje van onze kant, wij reden gisteren de 62 km te kootwijkerbroek, onze favo wedstrijd! Prachtige omgeving, goed georganiseerd, alles loopt altijd op rolletjes! 22 km gestart, 31 gestart, 44 maar nu dan echt de 62! :rofl:

Mijn doel voor deze wedstrijd was om te genieten, ik merkte aan mijzelf dat ik dit soms vergat en daardoor ook niet lekker in mijn vel zat. Ik kan zeggen dat dat doel behaald is, optimaal genoten en zelfs meerdere malen ondanks de warmte kippenvel gehad..

Over de dikke bart, top grooms aan het werk, hand in hand over de finish, goedgekeurd! Wat een geweldige wedstrijd en dag hebben we gehad!

Mijn moeder, zusje en Evelyn gingen vandaag mee om te helpen groomen.. mijn moeder heeft leuke fotootjes van ons gemaakt :)

Afbeelding
Aangekomen op het terrein Jet laten eten.

Afbeelding
Voorkeuring, HF 40, verder alles keurig! Knappe pony!

Afbeelding
Evelyn draafde Jet voor, zo kon ik ook eens Jet zien lopen en kijken of ik veranderingen tijdens de wedstrijd zou opmerken.

Afbeelding
Instappen, stoere motorzonnebril van mijn moeder op 8)

Afbeelding
Tijdens de eerste 5 km-ers kwamen we Nienke met Alina tegen, onze paardjes bleken geweldig samen te lopen. De spanning was gelijk weg, liepen synchroon, constant tempo, op eigen benen en aan een lang teugeltje. Dit had ik nog niet eerder meegemaakt.. heerlijk dit! We besloten lekker samen te tuffen, de dames konden het ook nog is goed met elkaar worden! :rofl:

Afbeelding
Op naar de vetgate met twee fitte paardjes, mijn zusje helemaal in de stemming! Nienke en ik met zere voeten..

Afbeelding
Wat ziet dat er toch altijd suf uit hahaha! :oops: Net een ezeltje.. Maar een A!

Afbeelding
Evelyn: 'Michelle, zit!' ... Uh, oké! haha! Louise:' Ja wij zorgen voor Jet!'
Afbeelding

Afbeelding
tweede ronde in, voeten waren weer bijgekomen.. er weer tegen aan! Jet en Alina konden op enkele seconden na gelijk starten, zo reden we weer gezellig samen.

Afbeelding
Groompuntje! Tijdens een van de drinkpunten in het bos durfde Jet het zowaar aan om uit de drinkton te drinken, alleen om dat Alina het ook deed haha!

Afbeelding
Haha moest deze even showen aan jullie, mijn zusje in haar element tijdens de Endurance wedstrijden!

Afbeelding
En uiteindelijk na 62 was de finish in zicht! Top knollen! Hand in hand over de finish, geweldig! Dit hadden we echt met z'n allen gedaan!

Afbeelding
Nienke, ik wil jou en je grooms bedanken! Het was gezellig, ik heb genoten. Ook super lief dat ik een kannetje water over Jet mocht gooien! Hoop snel weer een keer met jullie te mogen rijden. :rofl:

Afbeelding
Organisatie, vrijwilligers ook bedankt!

Afbeelding
Jet voor de nakeuring, snel nog ff wat eten.. ze staat er fit bij!

Afbeelding
M'n zusje gek met dr 'selfie stok' :roll: haha, volgens mij lukte het hier niet helemaal maar goed, nakeuring, HF 44 en locomotie A! Super! Jet is goedgekeurd!

Terug bij de trailer dronk Jet zowaar flinke teugen uit de emmer met voer/water! Ik stond versteld! Eindelijk drinkt mevrouw! En goed ook! Wat een pluspunten deze wedstrijd.

Afbeelding
Nog een met de selfie stok dan... :roll: :rofl: Bedankt grooms!

Uiteindelijk ook nog een 7e plek mogen behalen in dit pittige parcours onder warme omstandigheden! Trots op mijn Jettie en grooms! :+:

Groetjes van ons!! :+: en sorry voor de grote hoeveelheid foto's, was moeilijk kiezen hihi!

vuurneon

Re: Ondanks de hitte toch momenten met kippenvel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 20:56

Gaaf! Wat een heerlijk team heb je zo om je heen :)

Ik word spontaan vrolijk van je zusje haha :D geweldig!

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 20:57

Stoer man, helemaal geweldig wat een prachtig verslag! Wat ziet Jet er ook heerlijk fit uit, ga zo door :j

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 21:42

We kwamen je groomteam tegen op GP1, gezellig cluppie! :) gefeliciteerd met je fijne rit

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 18:20

Wat ziet Jet er goed uit!! :D
Leuk om te zien dat jullie weer zo goed bezig zijn. Op naar een super einde van het seizoen!

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-15 20:01

Dankjulliewel!! Ben ook erg blij met mijn team, het is altijd echt een gezellig dagje uit! Super leuk!

En wat leuk Corelli! Hoe is het bij jullie gegaan? :)

Dankjewel Murielle, Jetje begint eindelijk echt volwassen te worden. En we gaan zeker voor een super einde! Thanks!