Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
xSiep schreef:Amiigo schreef:Nee. Vlaggetje aan de (voor ons) rechterkant vliegt door de lucht.
Vlaggetje mag erafVolgens mij moet de grootste helft van het paard tussen de vlaggetjes door, dus zou de hindernis volgens mij correct genomen zijn.
x_joyce_x schreef:Deze hindernis is niet correct genomen, ik had het gezien, ook als je een foto terug kijkt zie je duidelijk dat hij fout is genomen! Dat vindt ik teminste, daar zullen vast andere anders over denken. Maar de jury's hebben hem goed gekeurd dus daar kan je niets meer mee doen. Zijn ook foto's van de zijkant genomen zag ik op Facebook. Ze waren aan het twijfelen maar gaven foutloos door aangezien ze ook doorreed.
Ladyson schreef:He eindelijk gevonden. In de reglementen staat niks erover, maar in de instructie voor hindernisjury's van de KNHS staat letterlijk (nou ja bijna letterlijk):
Een paard moet met hoofd, hals en schouder tussen de vlaggen door springen, omver werpen van de vlag maakt niet uit.