Over een maandje of 1,5 maand zou ik graag gaan beginnen met crosslessen, dit graag hier in de omgeving dus denk aan Zundert, Baarle-Nassau of het nieuwe crossterrein bij de Diunt in Breda.
Dit doe ik liever niet alleen, dit is niet zo gezellig en natuurlijk duurder dus het zou leuk zijn als ik dit met een groepje zou kunnen doen. Ik weet alleen niet echt iemand die les zou kunnen geven (weet van 1 iemand dat ze het doet maar ze net bevallen is) dus ideeën hierover zijn welkom!
Wij zijn pas begonnen met springlessen en zijn hard aan het trainen want het doel is uiteindelijk toch wel te gaan crossen
We hebben een paar keer zelf gesprongen in Meerle, bij de Mosten en de oefencross in Baarle-Nassau hebben we meegedaan dus het niveau is wel nog beginnend. BB ongeveer, we moeten samen nog veel leren en vooral veel kilometers maken en dat hoop ik op een veilige manier te doen!Dus, wie heeft er interesse?
): zij gaf deze week aan dat ze weer groepstrainingen op de planning heeft staan (volgens mij staat de eerste al op 9 juni). Je zou haar zeker kunnen contacten.
dan ga ik daar binnenkort even informeren!