Ik ben op zoek naar een paar dunnere jeans voor de zomer. Ik heb nu 2 paar Ranchers & Reiners, de blauwe, die is best heel dik, (zit prima, lubbert wel wat sneller) en een zwarte die iets dunner is maar die zit minder prettig omdat er minder stretch in zit en deze heeft een lagere taile. Zijn er nog andere merken die 38"lange jeans verkopen in een wat dunnere stof en met een hoge taille?
Is 34 te kort? Bij Vero Moda hebben ze perfecte broeken van Only. Hoge taille (niet zo abnormaal hoog dat je ermee voor gek loopt), in fijne stofjes (dunne stretch jeans maar ook kleurtjes) en langer dan de gemiddelde broek, nl 34. Maar dat is waarschijnlijk toch te kort voor jou?
Wow je hebt inderdaad zeker een 38" nodig. Wrangler Q-baby komen in 38" lang vanaf maat 5-6. Ik draag niets anders dan Q-baby voor het rijden. Ze zijn hoog genoeg, maar niet extreem hoog. Ook niet extreem dik of dun (nahja, na een tijd dragen worden ze vanzelf zomerdun ).
Die Q baby zien er prima uit, ( ben ook op zoek) . Is het goed een langere maat te nemen als normaal zodat jeans om te rijden lange genoeg zijn voor op het paard of maakt dat niet uit? En waar bestellen jullie die?
gaucho
Geplaatst: 06-06-15 19:13
Q-baby's zijn erg fijn voor rijden Taille sluit mooi aan. Vallen vrij ruim, iets om rekening mee te houden als je ze online besteld.
38" lange Q-baby jeans zijn lastig te vinden (vind ik). Ben benieuwd waar jullie ze bestellen / weten te vinden. Op de USA sites worden ze zat aangeboden maar zijn 9 vd 10x al uitverkocht
_Linda
Geplaatst: 07-06-15 02:25
Zit in Canada, dus geen idee waar je die in NL kan krijgen. Heb je http://www.sheplers.com eens geprobeerd? Geen idee wat het totaal kost met verzenden en dan invoerrechten etc.
(om een beetje idee te hebben hoe maten vallen: ik heb zelf maat 3/4 in de taille van de q-baby, in normale jeans heb ik meestal mt. 28)
Hier hebben ze gewoon bij de lokale spijkerbroekenwinkel Wranglers met lengtemaat 38. Of daar precies bij zit wat jij wil weet ik niet, maar het is wel gemakkelijk.