Voor de 5-jarige Fay (Campbell vdl X Pacific) was het haar vierde crosstraining. We hebben nu twee keer een B SGW gestart, en beide heel fijn foutloos rondgereden (voor wie het leuk vindt, hier staan capcam filmpjes van deze crossen: [SGW-ITP] Top SGW debuut voor puppy Fay!! +capcam filmpje! en [SGW-ITP] Fay flikt het gewoon weer! SGW Renswoude +capcam!) onze volgende wedstrijd is over twee weken in Maarsbergen, ik heb er veel zin in! Naast de SGW doet Fay het ook super in het springen, we hebben onze punten voor het L, en in de dressuur met mijn zusje, zij gaat komend weekend haar L2 debuut maken, na de B en de L1 doorgevlogen te zijn! Echt een heerlijk paard dus, we zijn ook super trots op en blij met haar!
De training gisteren ging echt geweldig! Fay kijkt nergens naar en springt overal enthousiast over heen. We hebben samen weer veel nieuwe dingen geleerd!
De foto's zijn gemaakt door mijn crossmaatje van Equi Caption (https://www.facebook.com/profile.php?id ... 00&fref=ts) en het filmpje is een mooie samenvatting van de hele les! Helaas miezerde het, daardoor is de kwaliteit wat minder...

Wij vonden jouw paard echt superleuk en ze deed het geweldig. Dat vond Rob ook.