Ik weet niet of het hier goed staat maar als ik het in de bokt markt zet ziet niemand mijn topic voorbij komen.
Ik heb een probleem. Mijn draak van een pony heeft al sinds hij veulen is streken van uit breken. Uit de wei onder de draad door. Dit heeft hij nu jaaaaren niet gedaan maar de laatste maanden is het weer kassa.
Hij neemt een aanloopje en duikt onder het stroom draadje door, zo snel dat hij geen stroom krijgt. Nu heb ik al meerdere keren gevraagd om een 2e draad bij te spannen maar zo eigenwijs is de eigenaar van stal. Die tweede draad komt er maar niet en Pino blijft er maar onder door duiken. Ik zit dan niet meer gerust thuis wanneer ik echt niet kan komen en ik weet dat de eigenaar hier totaal niet blij mee is.
Nu komt toch de gedachten in mij op om op zoek te gaan naar een andere stal maar ik ben totaal niet bekend met andere accommodaties omdat ik hier al 8 jaar sta.
Ik heb dus jullie hulp nodig!
Waar ik naar op zoek ben:
- Stal omgeving Eindhoven;
- Goede weide afzetting dus

- Met maatjes in de wei en wel heel de dag buiten
- Liefst western stal of western ruiters aanwezig
- Niet al te kostbaar, rond de 250 euro is max
- In de buurt van bossen.
- gezellige sfeer.
Sorry het is een hele lijst maar wie weet!
Ik heb starreiners heel erg in gedachten maar ze zitten voor mij helaas nog steeds 30 minuten rijden met de auto vandaan. Ik wil wel een keer gaan kijken maar wie weet zit er iets wat dichter bij!
Ik hoop dat jullie suggesties hebben!
In ieder geval bedankt.