Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
jbverwiel schreef:Ik had deze vraag ook al gemaild naar de gebruikscommissie endurance, helaas nooit antwoord op gehad dus ik denk dat die niet word gehouden dit jaar, vorig jaar is ie afgelast omdat er te weinig animo voor was, erg jammer want ik had graag mee gedaan.
Moragh schreef:De AVS endurance commissie heeft jaren hard gewerkt om de endurance bij Arabiereneigenaren en het stamboek meer te promoten. De AVS endurance competitie was daar 1 van de onderdelen van. Anderen waren informatieve artikelen en 1 a 2 clinics per jaar.
Helaas was dit veel werk, met steeds minder resultaat en heeft de AVS endurance commissie vorig jaar besloten niet verder te gaan.
ik had erg graag mee gedaan maarja voor 1 of 5 combinaties snap ik wel dat dit niet meer word georganiseerd. Is er ook niet de mogelijkheid om alleen een papieren competitie te houden? alle mensen die een avs hebben per klasse met de resultaten een lijst opstellen?