Ik ben al een tijdje op zoek naar mooie western boots, maar - zoals bij velen - is de juiste maat vinden niet zo gemakkelijk. Ik heb namelijk maat 35. Bij Ariat gaan de maten vanaf 36 en de kindermaten tot 34,5. Ik heb Kramer gemaild of ze aan laarzen maat 35 kunnen komen ongeacht het merk, maar ze hebben alleen een wat ander model wat niet echt een klassieke western laars is.
Wie weet een andere goede webshop waar ze een groot aanbod laarzen hebben? De meeste webshops die ik verder tegenkwam zijn echt heel lastig om in te navigeren. Of wie weet een merk waar ze maat 35 van verkopen?
Ik heb inmiddels wel hele mooie Ariat boots in maatje 36 in huis. Echter tijdens het lopen slip ik eruit met mijn hak. Als ik schud met mijn been, glijden ze niet af. Verder zaten ze gelijk heerlijk de eerste keer dat ik ze aantrok - iets wat ik nog nooit gehoord heb icm nieuwe western boots.
Wat denken jullie, kan ik ze toch gewoon gaan dragen en dan maar wennen aan het eruit slippen? Of moeten boots wel echt goed stevig zitten en mogen ze echt niet slippen?
Alvast heel erg bedankt voor reacties!