Ik ga beginnen na eindelijk weer groen licht van de dokter gekregen te hebben. Passend zadel (lang voor gezocht) lag al eventjes weg te stoffen. Heb je met goede voornemens die dan in het honderd lopen

Maar goed, onze merrie is basis dressuur gereden. Ik ben altijd dressuuramazone geweest en zag er al een jaar niks meer in. De zin in trainen was over. Wel heb ik altijd erg veel grondwerk gedaan met onze merrie wat ze super oppakt. Mijn man heeft altijd western gereden maar rijdt haar eigenlijk niet omdat ik dressuur deed. Ondertussen dus zelf meer interesse gekregen in de westernstijl en al verschillende stallen gaan bekijken en heel wat filmpjes bekeken. De westernwereld heeft mij wel altijd geinteresseerd overigens...heb 10 jaar aan countrydansen gedaan...(off topic)
Nu is mijn vraag, kent/weet iemand een goede lesgever/ster uit Limburg of die naar Beringen zou willen komen voor een wekelijkse les. Zowel ik, als de merrie moeten dus helemaal vanaf het begin beginnen. Merrie is een zenuwpees en erg gevoelig en ik ben een redelijk "onzekere" amazone. Daardoor passen we misschien juist wel bij elkaar.
Wij hebben een buitenpiste (wel gewoon nog zwarte zand voorlopig maar wordt onderhouden en gesleept) en verlichting.
Heel erg bedankt vast!