Omdat ik nu helaas met mijn been omhoog op de bank zit heb ik eindelijk de tijd om een topic te openen van de wedstrijd die ik 1 maart 2015 gereden heb bij de Silver Ranch in Oosterwolde. Toen Frizzle een jaar of 6 was heb ik daar een keer eerder een wedstrijd met haar gereden, maar omdat ik nog te jong en onervaren was, vind ik dat dat niet echt een serieuze wedstrijd was. Vandaar de titel.
Even een klein passpoortje van Frizzle:
Naam: Generals Fairy Star
Leeftijd: 11 (5 mei 2004)
Vader: General Golden Boy
Moeder: Filly Luny Star
Niveau: L4
Frizzle en ik zijn gestart in de trail, pleasure en de horsemanship. En ondanks de zenuwen was het een leuke en leerzame dag.
In de trail heb ik de 2e plaats behaald. Helaas heb ik hier geen filmpjes meer van. De gene die het gefilmd heeft kijkt nog even of zij ze nog wel heeft.

De pleasure was niet echt een groot succes. Frizzle is een paard dat graag voorop loopt . Hierdoor was ze heel erg aan het drammen wat in de galop ook goed terug te zien is. Hier zijn we druk mee aan het trainen.
Toch hebben wij hier in plaats van een DQ een 5e plaats behaald.
De horsemanship ging na mijn idee wel goed. Ze ging makkelijk bij de groep weg en luisterde prima. Helaas hier een DQ omdat ze niet aan wou springen in galop.
Al met al was het dus een leerzame en gezellige dag. Ik had niet verwacht een 2e plaats in de trail te krijgen en een 5e in de pleasure.
Tip zijn welkom maar hou het wel netjes.

het is idd ook ervaring op doen denk ik. Sowieso is dit jaar alleen maar bedoeld om ervaring op te doen op wedstrijden.
Denk ook dat een deel gewoon ervaring opdoen is samen met je paardje, meer wedstrijden meemaken