Allereerst zal ik mij even voorstellen, Mijn naam is Albertine (25) en dit is mijn eerste post of topic of hoe je het ook maar noemt ( ik ben meer het type mee lezer
).Vorig jaar ben ik voor het eerst gestart in de impuls rubriek in Wateren. Dit beviel erg goed dus daarna nog enkele wedstrijden endurance klasse 1 gestart. En ben dus lid van de Endurance vereniging geworden.
Naast Endurance rijd ik ook Dressuur wedstrijden pas gestart in het M1. Dit doe ik met mijn lieve Welsh K, Armando (16). Waar ik inmiddels al 11 jaar trotse eigenaar van ben!
Mijn reden om nu een topic te plaatsen is vooral de vraag is iemand van bokt ook bekend op het endurance forum?
Ik heb mij hier een aantal maanden geleden al voor aangemeld maar mijn account staat nog steeds op non actief... ook heb ik al een mail naar de beheerder gestuurd met de vraag of er een reden is om mij niet toe te laten op het forum... Tot nu toe nog geen antwoord helaas.
Weet iemand hier misschien hoe ik mij daar aan kan melden? Misschien doe ik iets verkeerd? (hoewel mij dit bijna niet mogelijk lijkt
)Ik heb al geprobeerd gewoon opnieuw een account aan te vragen maar dan krijg ik de melding dat mijn email adres al een account heeft.
Wanneer ik wil inloggen krijg ik de melding een foutieve gebruikersnaam/wachtwoord te hebben gebruikt. wanneer ik dan aanklik wachtwoord vergeten krijg ik de melding dat mijn account uitgeschakeld is en contact op moet nemen met de forum beheerder... ( deze is een aantal weken terug al gemaild, webmaster@endurance-forum.nl maar ik krijg geen antwoord ) Doe ik iets verkeerd? Ik ben echt niet handig met computers dat zal ik er wel alvast bij vermelden
Wie kan mij verder helpen op het Endurance forum?
Groetjes! Albertine
p.s. Mijn excuus als ik dit hier niet plaatsen mag ivm evt. "forumconcurrentie"
), maar soms schiet er iemand doorheen. Dat mailadres werkt trouwens niet...
pb komt er aan!