Aanmelden/registreren Endurance forum mislukt?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

AlbertineB

Aanmelden/registreren Endurance forum mislukt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-15 10:50

Hallo,
Allereerst zal ik mij even voorstellen, Mijn naam is Albertine (25) en dit is mijn eerste post of topic of hoe je het ook maar noemt ( ik ben meer het type mee lezer :o ).
Vorig jaar ben ik voor het eerst gestart in de impuls rubriek in Wateren. Dit beviel erg goed dus daarna nog enkele wedstrijden endurance klasse 1 gestart. En ben dus lid van de Endurance vereniging geworden.
Naast Endurance rijd ik ook Dressuur wedstrijden pas gestart in het M1. Dit doe ik met mijn lieve Welsh K, Armando (16). Waar ik inmiddels al 11 jaar trotse eigenaar van ben!

Mijn reden om nu een topic te plaatsen is vooral de vraag is iemand van bokt ook bekend op het endurance forum?
Ik heb mij hier een aantal maanden geleden al voor aangemeld maar mijn account staat nog steeds op non actief... ook heb ik al een mail naar de beheerder gestuurd met de vraag of er een reden is om mij niet toe te laten op het forum... Tot nu toe nog geen antwoord helaas.

Weet iemand hier misschien hoe ik mij daar aan kan melden? Misschien doe ik iets verkeerd? (hoewel mij dit bijna niet mogelijk lijkt :o? )
Ik heb al geprobeerd gewoon opnieuw een account aan te vragen maar dan krijg ik de melding dat mijn email adres al een account heeft.
Wanneer ik wil inloggen krijg ik de melding een foutieve gebruikersnaam/wachtwoord te hebben gebruikt. wanneer ik dan aanklik wachtwoord vergeten krijg ik de melding dat mijn account uitgeschakeld is en contact op moet nemen met de forum beheerder... ( deze is een aantal weken terug al gemaild, webmaster@endurance-forum.nl maar ik krijg geen antwoord ) Doe ik iets verkeerd? Ik ben echt niet handig met computers dat zal ik er wel alvast bij vermelden :o?

Wie kan mij verder helpen op het Endurance forum?

Groetjes! Albertine

p.s. Mijn excuus als ik dit hier niet plaatsen mag ivm evt. "forumconcurrentie"

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 12:25

Albertine, stuur mij even een PB met je gebruikersnaam waar je je mee hebt aangemeld op EF. Ik ben daar 1 vd beheerders en kan je activeren. Doe ik normaal bij alle accounts (die niet op Spam lijken :P ), maar soms schiet er iemand doorheen. Dat mailadres werkt trouwens niet...

Gr

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 12:27

hier idem, al enige tijd geleden geregistreerd maar goedkeur volgt niet..
zal ook even een pb sturen.

waarom werkt dat e-mail adres niet? want daarvandaan worden wel de activeringsmails gestuurd?
een no-reply adres of iets dergelijks?

mijn mailadres lijkt overigens niet op een spam mailadres,
misschien dat er iets verkeerd gaat met wat dit mailadres als spam beschouwd?

Djilna

Re: Aanmelden/registreren Endurance forum mislukt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 12:32

Nee niet spam mailadres, maar spam accountnaam ;)
Dat mailadres werkt wel, maar niemand behalve de hoofdbeheerder kan bij die mailbox en die hoofdbeheerder is al een tijdje kwijt :o

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 12:38

Djilna schreef:
Nee niet spam mailadres, maar spam accountnaam ;)
Dat mailadres werkt wel, maar niemand behalve de hoofdbeheerder kan bij die mailbox en die hoofdbeheerder is al een tijdje kwijt :o

ahh zo.. accountnaam is het zelfde als hier minus de 77 lol.. dus klinkt ook niet echt spamachtig toch?
-O- ;( -O-

Djilna

Re: Aanmelden/registreren Endurance forum mislukt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 12:42

Nee, dat zeg ik ook niet. Soms zie ik er ook wel eens 1 over het hoofd.
Maar zo komen we er ook ;)

AlbertineB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-15 13:22

Goh! Dan ben ik dus toch niet zo dom als ik dacht! :+ pb komt er aan! :D