Viva is terug, en hoe!!
Zomer 2013 heeft Viva zich vreselijk geblesseerd. De vraag was zelfs of ze ooit nog wel gereden kon worden. En áls dat kon, dan was niet de verwachting dat ze nog op het oude niveau kon presteren.
Voor haar blessure liep ze namelijk Z2 dr/B spr en zouden we ons sgw debuut maken.
Ruim 1,5jr heeft ze rust gehad. Vanaf juni 2014 mochten we weer beginnen, maar ik heb ervoor gekozen haar nog langer de tijd te geven en achteraf is dit de enige juiste beslissing geweest.
Sinds dec 2014 zijn we weer heel rustig wat begonnen met trainen aan de longe, en later ook o.h. zadel.
Omdat het zó goed ging, bekroop me stiekem het idee om toch te gaan kijken of ze nog weer een sprongetje aan kan. Laag staat niet in haar woordenboek, maar we hebben het zo rustig mogelijk gehouden en...... het ging goed!
6 April mocht ze daarom na bijna 2jr weer eens mee van huis, naar 'de speeltuin' in Oenkerk tijdens de Paascross.
Wat hebben we een plezier gehad. Lekker babyhoogte 60cm gesprongen, Viva doet álles nog en werd weer ouderwets fanatiek.
De glimlach kwam de rest van het weekend niet meer van m'n gezicht, wat ben ik gelukkig dat m'n beste vriendinnetje zo goed hersteld is. Niet verwacht!
Nu gaan we rustig kijken naar welk niveau we weer kunnen trainen. Wie weet komt ze wel weer terug in de ring
Zo, uitgekletst... Hier de pretfoto's!

Water-funfoto's

Thanks for watching!