Paasmaandag ben ik een middagje in Etten-Leur gaan kijken naar de cross, dit kan natuurlijk niet zónder camera

Ik ben sinds vorig jaar de trotse eigenaar van een CANON EOS 550D, hier fotografeer ik best vaak mee! (Mag ook wel voor die prijs
)Ik heb het M paarden en een paar pony's uit het Z erop staan, bij het Z paarden ben ik naar huis gegaan. Ik hoop dat er een bokker is die meegereden heeft en iets aan de foto's heeft!
Tips en commentaar is altijd welkom, daar leer ik alleen maar van!!
Ik heb links en rechts wat rondgelopen, dus niet specifiek bij 1 bepaalde sprong gezeten.
De kwaliteit van mijn foto's is helaas achteruit gegaan bij het uploaden, waar ik best van baal!! Welke uploadsite gebruiken jullie meestal?
Geniet van de foto's, zoals ik heb genoten van de dag!!

1. Ik heb het grootste deel van mijn tijd doorgebracht bij deze hinderniscombinatie!

2.

3. Bij de waterbak, helaas was er alleen aan deze kant plaats, dus kijken we maar vol in de kont an de hindernis

4. in het veld

5. Pien Ullings (Toch? )

6. Z pony's in het veld!

7. Idem
https://farm8.staticflickr.com/7683/168 ... d5a1_z.jpg
8.

9. ik vond dit een bijzonder mooie hindernis!

10.

11.

12. Deze vind ik zelf heel erg gaaf! (Maar hier zaten zo veel fotografen dat ik hopeloos doorgelopen ben
)
Heb je in het M paarden of Z pony's gereden? Geef dan even je startnummer door!!
Tot op de volgende cross !