Sæunn heeft helaas de afgelopen drie maanden stilgestaan vanwege een aantal nare huidinfecties. In die periode hebben we wel wat aan de hand gewerkt, gefietst en mocht ze vrijspringen. Sinds kort kunnen we gelukkig ook weer onder het zadel aan de slag en ben ik het rijden rustig aan het opbouwen door steeds iets langere buitenritjes te maken. Vanwege haar gebrek aan conditie hebben we rustig aan gedaan en zijn we na een uurtje gestopt. Daarom geen spectaculaire spring- en galopfoto's, maar leuk was het wel! Als het aan de witte had gelegen hadden we de training afgemaakt, gebrek aan enthousiasme is het in ieder geval niet het probleem.

1. We begonnen binnen met het labyrinth.

2. Daar bleek al snel dat we tijdens de verplichte winterstop wat communicatieproblemen hebben opgelopen, we raakten soms hopeloos in de knoop

3. Laaghangende takken zonder takken. Koekie!

4. Met takken. En in draf. Ook koekie.

We hebben geen foto's van de brug en het achterwaarts tussen de balken, omdat de fotografe koffie aan het drinken was in de kantine.

5. Op naar buiten voor Witje's favo onderdeel: de slalom! Die doen we thuis ook vaak en dat vindt ze geweldig.

6. Kijk dat blije hoofd!

7. Wendy had ook gezorgd voor een heuse dubbelsprong! Na al het vrijspringen is dat natuurlijk een makkie.

8. Witje was niet onder de indruk

9. Woah, drie takken! Reden voor een echt sprongetje.

10. Als echte IJslander uit IJsland leer je al vroeg om rivieren over te steken. Dan is zo'n plasje natuurlijk een eitje.

11.

12. Lekker spetteren!

13. De fotografe was bang dat ze zou gaan liggen, maar dat doet ze gelukkig niet.

14. Had ik al iets gezegd over onze communicatieproblemen?

15. Nou ja, dat dus.
Voor wie meer waterplaatjes wil: spettergifje
Met dank aan organisator Wendy, fotograaf Lous en mijn supergroom Alida! En natuurlijk de witte pretpony!
Met recht een eigenwijslander.
Die moest ook nog koffiejuf spelen en op de kantine letten. Ik had het te laat door, anders had ik de camera zelf nog wel even gepakt