[SGW] Cross cap

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

f4bjheu

Cross cap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-15 11:22

hi,

Aangezien ik dit jaar eindelijk serieus ga crossen ( *\o/* ) ben ik ook opzoek naar een goede cross cap. ( van die waar je van die leuke hoesjes voor hebt )

Nou is het zo dat ik werkelijk waar een onmogelijk hoofd heb: voor mijn "normale" cap heb ik letterlijk Alle caps gepast van EJ & hypotrend Geen fijne cap gevonden... Nu een cap die aan de voor kant iets te groot is die ik dan opvul ( alles behalve ideaal maar nu past deze gewoon )

Daarom zou ik graag willen weten waar ik het beste naar toe kan ivm dat ze dus een groot arsenaal zullen moeten hebben haha

Bij voor baat dank

( ik kijk ook nog voor een andere "normale" cap )

Urielle

Re: Cross cap

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 01:49

RUI >>> SGW

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 05:35

Bij canter-equipment.nl kunnen ze je een goed advies geven. Echter als je hem alleen wilt aanschaffen omdat er een capcover op kan, is dat niet nodig. Capcovers kunnen ook over je gewone cap heen

f4bjheu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-15 22:31

Eigenlijk ben ik simpelweg opzoek naar een fijne cap om mee te springen ( en die überhaupt goed zit ) en toch dat ik, met oog op de cross, aan zo'n cap.

starremans

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 22:20

ik heb een 1x gebruikte cross helm te koop, maat 54 (valt ook echt zo, maar voor mij dus te klein)
mag je overkopen indien het je maat is voor € 45,00 :)

f4bjheu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-15 00:12

Helaas niet mijn maat, maar bedankt voor het aanbod

AllEventing

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 10:30

Bij ons mag je alle helmen passen en eventueel zelfs testen. Als de helm niet goed is mag je hem gewoon retourneren :) http://www.all-eventing.com/132705/helmen/1.aspx

Edit: Charles Owen heeft een hele prettige pasvorm en past op heel veel hoofden :)