Jup wij ook! Wordt de 2e officiele cross voor dit paard. De week ervoor ons debuut in Etten-Leur! in de B uiteraard. Vind Renswoude een hele fijne cross, vorig jaar mee gedaan met mijn eigen paard. We hebben er zin in
Ik ben er ook bij in de klasse b paarden! Dit word mijn eerste cross met dit paard, heb er super veel zin in. Vind het dan wel weer jammer zonder dressuur, maar ach misschien wel lekker om er in te komen.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 01-04-15 12:03
Is bewust voor gekozen om het zonder dressuur te doen, zo kunnen er meer mensen starten.
Het is idd een super manier om meer startplaatsen te creëren. Wel vind ik ook dat de dressuur er wel echt bijhoort en reed ik liever een wedstrijd met dressuur. "Ieder voordeel heb z'n nadeel" zullen we maar zeggen (al zijn er zat eventers die het helemaal niet erg vinden om de dressuur over te slaan volgens mij ;P)
het scheelt inderdaad een hoop tijd zonder dressuur. Nu maar hopen dat we het voorlopig hebben gehad met het slechte weer. Niet buiten kunnen trainen met dit weer zo...
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 02-04-15 08:09
Als het weer zo blijft wordt wedstrijd rijden ook niet wat, de meeste bodems houden zich niet nu zeker niet als er meer dan 100 combinaties overheen moeten. Mag nu wel een tijdje droog blijven dus.
Ja inderdaad, droog en lekker zonnetje, op dat weer zit ik ook wel te wachten! Ik ook SlpashIsLief en dan uiteindelijk besloten om toch niet te starten, toen baalde ik nog meer van de regen!