[SGW] JVH eventing cream

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

HanneloreH

JVH eventing cream

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-15 23:42

Hallo iedereen

Ik had over een paar maand een emmer JVH event cream gekocht voor tijdens de cross.
Ik en mijn paard doen al enkele jaren mee aan eventings, (nu al 3 jaar in de L, voorheen 2 jaar in de B)

Zondag heb ik voor het eerst die cream gebruikt. Super cross gereden ed, we hadden uiteindelijk ook gewonnen.

Tijdens cross is er niks ergs gebeurt, behalve dat mijn martingal brak tijdens de insprong in het water, maar dat ter zijde.

Maandag en dinsdag was hij echt extreem stijf. De DA gebeld, bloed genomen, was goed en de rest ook (geen koorts, at nog goed...) Dus eerst dachten we aan spierverzuring, maar uit bloedonderzoek kon dit niet... DA dacht aan overbelasting van hoeven en kogelgewricht, maar dit vind ik onwaarschijnlijk, hij is echt goed voorbereid ed...
Op donderdag stapte hij pak beter, maar had hij ineens dikke knieen. Ik snap er niks van.
Een vriendin van mij, die in paardenwinkel heeft gewerkt, zij me dat hij misschien een allergische reactie heeft gedaan op de creme???

Ik dacht in eerst instantie aan gewoon stijf zijn, maar wat nu met die dikke knieen?

Zou dit mogelijk kunnen zijn?

Mijn paard is echt goed voorbereid naar de eventings toe! En heeft dit voorval nog nooit voorgehad...

Zijn er misschien nog zulke ervaringen??

pien_2010

Re: JVH eventing cream

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 08:46

Omdat je twee topics hebt geopend over het zelfde onderwerp komt hier een slotje